Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Етичен маркетинг под знака на COVID-19: Част 1
Не мога да се сетя за по-подходящ момент, в който да говоря за етичен маркетинг – нещо, което засяга работата на толкова много хора, границата между моралното и аморалното в комуникацията с потребителите. Пандемията от коронавируса в момента променя едни от най-големите тенденции в историята на маркетинга.
За много брандове и маркетолози може да е трудно да знаят какво да кажат за влиянието на COVID-19 върху обществото. Кой иска да слуша за луксозни продукти за кожа, ръчно изработени обеци или брандинг услуги, когато половината население на света се бори с разпространението на заболяване? Как брандовете да преодолеят този проблем? За Medium.com Ники Маккей, фрийлансър мениджър на социални мрежи, споделя препоръките си по темата.
Не игнорирайте проблема
Едно от най-фрустриращите неща за потребителите, когато видят една маркетинг кампания, е игнорирането. Тя не може да „живее“ изолирана от случващото се по света.
Аудиториите се отнасят нетолерантно към чувствителни и фалшиви изявления от брандове, които въобще не са забелязали какво става около тях. В такъв момент със сигурност ще ви обвинят и ще загубят доверието си във вас, затова не пренебрегвайте извънредната ситуация, напротив – обсъждайте я многократно както с потребителите, така и със служителите си.
Покажете, че сте ангажирани и използвайте базата си от последователи, за да предадете важни послания, свързани със заразата, като например спазването на добра лична хигиена.
Изслушайте ги
Като маркетолози, е важно да обръщате внимание на обратната връзка от таргет аудиторията си, дори когато не ви е дадена директно. Преглеждайте какво правят конкурентите ви в профилите си в социалните мрежи, по-добре ли се представят от вас и как реагират на посланията им потребителите.
Да питате аудиторията си какво мисли по дадена тема може да ви помогне да формирате вашите собствени послания спрямо нея.
Реорганизирайте съдържанието си
Не се тревожете за неосъществените планове и постовете за социалните мрежи, които сте отложили за публикуване към настоящия момент. Прегледайте ги отново и ги реорганизирайте за по-нататъшен период във времето, така че да не се окажат просто едно изгубено време. Извънредното положение няма да продължи завинаги.
Запазете работата си в чернови, независимо дали става дума за голяма имейл кампания, нова рекламна стратегия или поредица от постове. И тяхното време ще дойде.
Очаквайте продължение!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.