FANTA представя различна бутилка и лого, рисувано на ръка

FANTA представя различна бутилка и лого, рисувано на ръка

България е сред първите страни, в които FANTA лансира нов дизайн.

Най-съществена за промяната е спираловидна бутилка, която има уникален почерк, запазващ духа на FANTA чрез формата на изстискан с ръце цитрусов плод. Дизайнът е подложен на тест в няколко държави през 2016 г., включително в Италия, където печели награда за иновация в конкурса „Продукт на годината“.

Промяната включва и ново лого в синьо, зелено и бяло, като всеки един от елементите първоначално е изрязан на ръка и след това дигитализиран с цел да усещането за „ръчна изработка“.

България е една от първите страни, в които се въвежда новата идентичност. През следващите две години поетапно промяната ще бъде въведена на всичките над 190 пазара, на които марката присъства. Лансирането на новата щура бутилка в България ще бъде съпроводено от маркетингови активности, насочени към забавление и запомнящи се емоции за тийнейджърите, съобщават от компанията.

Феновете на FANTA у нас се наслаждават на нейния освежаващ вкус вече 24 години, като марката не спира да ги изненадва с иновации. FANTA портокал и лимон са първите плодови газирани напитки в България без изкуствени аромати и оцветители и без добавени консерванти. През годините вкусовото портфолио постепенно се разширява и освен основните два вкуса, на пазара се редуват по-традиционни и по-екзотични като розов грейпфрут, ябълка-лайм, грозде, манго-портокал, лимон и бъз и други.

FANTA портокал е марка №1 по продажби в България, а в страни като Бразилия, Германия, Испания, Япония, Италия и Аржентина от години е сред най-предпочитаните. В глобален план това е четвъртата най-продавана безалкохолна марка в света. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ