Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Герила маркетинг в действие
Можем да кажем, че рекламата датира от 4 хил. пр. Хр., когато египтяните използвали папируса, за да предават послания и да създават постери за стена. Очевидно това се е развило и променило днес до създаването на разнообразни стратегии, с които да привличаме потребителското внимание. Една от тях е герила маркетингът, коато според един от пионерите в областта, Джей Конрад Левинсън, „работи, просто защото е прост за осмисляне, лесен за изпълнение и евтин“.
Герила маркетингът изисква въображение и фокус на по-лично и запомнящо се ниво. Той е свързан със създаването на нещо, което дълго ще се помни, както и с мисленето извън кутията. Разбира се, друго, което го прави силно предпочитан, е ниската му цена, както и възможността да се използват вече съществуващи и налични ресурси извън финансовите такива.
Вижте няколко примера за успешни и вдъхновяващи герила кампании.
Пробвай преди да го купиш
Брандът Big Pilot дава възможност на потребителя веднага да пробва часовник, който е много вероятно да вижда за първи път.
[[{"fid":"357016","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":440,"width":660,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимка: Medium.com
„Спайдърмен“ маркетинг
Рекламната кампания за втората част от поредицата за супергероя на Marvel включва това:
[[{"fid":"357017","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":315,"width":450,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Снимка: Medium.com
Шокиращо такси
Висяща човешка ръка от багажника на такси ще накара всички да се обърнат и веднага да започнат да говорят. Защо да не бъде използван този трик за рекламата на нов сериен филм?
[[{"fid":"357018","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":707,"width":450,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Снимка: Medium.com
Пестете водата
Тази пейка призовава минувачите да бъдат по-пестеливи по отношение на количеството вода, което използват.
[[{"fid":"357019","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":464,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
Снимка: Medium.com
Акули на плажа
В своя кампания от телевизия Discovery напомниха на плажуващите за седмицата на акулата с тези сърф бордове.
[[{"fid":"357020","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":422,"width":600,"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]
Снимка: Wordstream.com
„Горила“ маркетинг
За прожекцията на филма „Кинг Конг“ на 3D бе създадена специална герила маркетинг кампания, която предизвика хората да споделят изживяването си в социалните мрежи.
[[{"fid":"357022","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"6":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":450,"width":600,"class":"media-element file-default","data-delta":"6"}}]]
Снимка: Wordstream.com
Креативно пиво
Полската марка бира Tyskie превърна в халби дръжките на вратите.
[[{"fid":"357023","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"7":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":739,"width":600,"class":"media-element file-default","data-delta":"7"}}]]
Снимка: Wordstream.com
Далеч от фалшивите обещания
Burn 60 направи герила маркетинг от една обикновена чантичка. В индустрия с много фалшиви обещания простотата на дизайна разграничи бранда от конкурентите при продуктите за отслабване.
[[{"fid":"357024","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"8":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":324,"width":520,"class":"media-element file-default","data-delta":"8"}}]]
Снимка: Wordstream.com
По материал на Medium.com и Wordstream.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.