Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Имам нещо, ще ви помогне!
Наскоро бях свидетелка на случка, свързана с един банков касиер. Когато клиент помоли да изтегли голяма сума от парите си, тя поиска личната му карта, както е според правилата. В отговор, той се разкрещя: „Знаеш ли кой съм аз?! Аз съм сенатор!“. Тя беше смаяна. Знаеше името му – беше гласувала за него, но просто не успя да го разпознае на живо и беше ужасена от отношението му. Той продължи да я мъмри, докато не пристигна мениджърът. Когато напусна, вече беше получил парите си, но изгуби вота ѝ на следващите избори.
Когато стартирате вашия персонален бранд или вече сте в процес на неговото добро утвърждаване, е важно да поддържате професионален маниер. Това може да звучи очевидно, но да изгубите респекта на аудиторията си е по-лесно, отколкото си мислите. И никога не бива да приемате, че ако имате достатъчно последователи, е добре да разгневите някои от тях.
Брандингът накратко е последователната маркетингова идентичност на един продукт или услуга. Ако имате персонален бранд, казвате: „Имам нещо, което ще ви помогне!“. Ако добавите „но се махайте, ако ще крадете идеите ми“, карате почитателите ви да се чувстват като крадци. Ако се отнасяте с тях като с пешки, накрая ще ги загубите. Разбира се, ако някой е трол или се държи обидно, определено го игнорирайте и/или го блокирайте.
Ето няколко начина да ангажирате последователите си като част от персоналния ви бранд:
Благодарете им за техния принос
Поставих си за цел винаги да благодаря на хората за всякакъв вид обратна връзка, независимо дали позитивна или негативна, полезна или безполезна. Успешните брандове демонстрират достъпност и същото важи и за персоналните.
Оценявайте това, че вдъхновявате хората
Това не означава, че трябва да толерирате плагиатството, но ако някой пише по същата тема, за която и вие, това не е кражба. Успешните брандове приветстват конкуренцията. В крайна сметка имате уникален глас, който никой друг не може да притежава, нали?
Фокусирайте се върху собственото си съдържание
Следвайки това, трябва да се почувствате горди с успеха си и да го оставите да блесне. Последователите ви искат да виждат идеите, в които са се влюбили, а не оплакванията ви колко лоши са хората с вас. Драмата е чудесен начин някой да спре да ви следва. Успешните брандове се фокусират върху собствената си история и оставят драмата в прахта.
Помнете – персоналният бранд е инструмент, чрез който да споделяте работата си и да разширявате аудиторията си. Никога не трябва да се насочва срещу последователите, дори и лошите. Водете се от автентичността и в крайна сметка ще откриете, че не ви интересува конкуренцията, камо ли троловете.
Рейчъл Уейн за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.