Най-лесно е с имейл

Най-лесно е с имейл

Търговията е един от най-силно засегнатите сектори от извънредните мерки, въведени заради пандемията от коронавируса по света. По данни на Бюрото за преброяване на населението на САЩ през март 2020 г. продажбите са намалели с 8.7 процента. Въпреки това, нищо не е загубено, защото същевременно електронната търговия бележи положителни резултати.

Проучване на платформата Klaviyo показва, че онлайн покупките са нараснали с 37%, в сравнение с периода преди широкото разпространение на заразата в Щатите. Подобна тенденция се наблюдава и в другите държави.

Защо интернет продажбите скочиха?

Причините варират в зависимост от бизнеса, но основната сред тях е нуждата. Хората следват препоръките да останат вкъщи, затова трябва да открият алтернативен начин да се снабдят с нещата, които искат.

Силната нужда от връзка с другите също е важен фактор. Според Рич Гарндър, вицепрезидент на глобалните стратегически партньорства в Klaviyo, емоционалната връзка може да се „подхранва“ чрез удовлетворяването на базови потребности, така че да се притъпяват негативните чувства.

Най-лесно е с имейл

В момента лесен и ефективен начин да достигнете до потребителите са информационните бюлетини, изпращани по имейл.

От платформата са проучили 18 хил. бизнеса, които продават продуктите и услугите си в дигиталното пространство, за да открият окуражаващи резултати.

Процентът на отворени имейли и приходите от тях значително са се увеличили в периода 15 март-20 април 2020 г. – с цели 26%, в сравнение със същия период година по-рано, както и с 21% спрямо периода преди началото на пандемията.

Това съвсем логично означава, че потребителите имат повече време да отварят и разглеждат имейли от брандовете, за които са се абонирали, разтоварвайки се от грижите, които имат в нормалното ежедневие без коронавирус.

За периода 1 януари-1 март американският бизнес е генерирал приходи на приблизителна стойност 8.5 млн. долара дневно с помощта на имейл маркетинг. По-късно, в рамките на 15 март-20 април, тази цифра се е увеличила с 68% до 14.3 млн. долара.

[[{"fid":"353161","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":640,"width":1024,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Klaviyo

От компанията са разгледали и кои теми на имейлите са отваряни най-често и са повлияли най-добре на бизнеса. Това са:

  • Продажби и промоции

Брандовете могат да използват този подход, за да изчистят складовете си и да освободят средствата си, за да покриват разходи, смятат от изданието Wall Street Journal. Те могат да предлагат отстъпки за празнични артикули, както и за такива, свързани с извънредната ситуация.

  • Предварителни поръчки и нотификации за наличност

Този подход позволява на потребителите да поръчват и плащат продукти, които все още не сте пуснали на пазара. Така брандовете могат да прогнозират колко бройки от даден артикул да произведат, за да редуцират загубите си и да спестят излишни харчове.

Нотификациите за стоки, чиято наличност е изчерпана, от своя страна, карат потребителите да се връщат към продуктите, които веднъж вече са проявили интерес да купят.

  • Развлечение у дома

Ако предлагате продукти, които ще направят дългия престой вкъщи по-приятен, заложете на имейл маркетинг. Също така, организирайте виртуална среща с потребителите, свързана с индустрията, в която работите. Много брандове за здравословно хранене и спорт например предложиха безплатни онлайн тренировки.

  • Продажби на маски за лице

Друга често срещана тема, която носи позитивни резултати на компаниите, са маските за лице – независимо дали ги произвеждате, продавате или дарявате, със сигурност ще предизвикате интереса на потребителите.

Във време, в което комуникацията е по-важна от всякога, трябва да задълбочите взаимоотношенията с потребителите и да продължите да удовлетворявате техните потребности. Имейл маркетингът идва на помощ.

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ