Всичко започва от доброто заглавие: Част 1

Всичко започва от доброто заглавие: Част 1

Всичко започва от доброто заглавие: Част 1

Независимо дали ви харесва или не, хората решават да отворят един имейл на базата на заглавието му – затова е важно в тези първи думи да успеете да грабнете потребителите.

Изследователи установяват, че 47% от маркетолозите тестват различни заглавия с цел оптимизация. Винаги има място за подобрение, пише Матю Ройс за Medium.

Проучване на Convince&Convert сочи, че един на всеки трима души отваря имейл само въз основа на заглавието му. Въпреки че е една малка част от имейла, именно то прави разликата между успеха и провала.

Кои са най-добрите практики при добрите заглавия? Как да си осигурите повече кликове и отваряния в имейлите на бранда? Вижте следващите препоръки.

Подбудете любопитство

Задайте си въпроса каква полза ще имат читателите ви от отварянето на имейла. Ако не можете да си отговорите, имате проблем. Темите на имейла работят, защото карат вашите читатели да действат.

В една претъпкана входяща кутия в електронната пощат предизвиквате ли любопитството на хората? По природа ние сме любопитни, искаме да знаем какво ни предстои и искаме да научим нови неща.

Добър пример е доставчикът на маркетингов софтуер CoSchedule и заглавието му „Обикновено не правим това“. Чудите се за какво говорят и защо се държат така? Компанията върши отлична работа с това заглавие. И всъщност в имейла предлага безплатна 14-дневна тестова версия и безплатен достъп до курсовете си за една година.

Чувство за неотложност

Мозъкът ни иска да взема бързи решения, когато е изправен пред криза. Когато читателите ви почувстват неотложност в имейла, има по-голям шанс да вземат решение. Създаването на такова усещане насърчава хората да действат.

Ключът е стратегически да поставите това чувство за неотложност във вашата тема. Един от най-добрите начини е да дадете краен срок. Определете крайна дата на специална разпродажба или промоция. В текста включете и часовник за обратно броене.

Например дайте седмица до края на промоцията, ден до приключването на разпродажбата или час до изтичането на офертата. Когато подчертаете, че времето изтича, потребителите вероятно ще вземат решение по-бързо.

Бъдете честни

Бъдете възможно най-честни, за да могат вашите потребители да вземат информирано решение. Кажете им какво ще получат, ако отворят имейла ви.

Един от най-добрите начини да покажете честност е да бъдете небрежни в подхода си към заглавието. Читателите е по-вероятно да кликнат върху писмото, когато им въздейства по-лично. Мислете за имейлите си като за поредица от разговори.

Персонализация

Всеки получател на имейла е различен, така че това означава, че не е нужно да им изпращате идентично писмо. Ако решите да персонализирате заглавието, включете подробности като име, професия, индустрия, покупка или други лични данни, например дата на раждане.

Изследваният показват, че персонализирането на темите увеличава честотата на отваряне и произвежда по-висока честота на кликване.

Много доставчици на решения за имейл маркетинг имат начини за добавяне на маркери за персонализиране на заглавията. Използвайте тази услуга. Можете да персонализирате и въз основа на предпочитания, минали имейли, които са отваряли или не са отваряли, както и въз основа на съдържанието, на което са обърнали внимание.

Очаквайте продължение!

По материал на Матю Ройс за Medium

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ