Инфографика: Изводите от анализа на 22 млн. публикации онлайн

Инфографика: Изводите от анализа на 22 млн. публикации онлайн

Кои са последните тенденции в социалните медии по отношение на ангажирането на аудиторията и как можете да ги използвате във ваша полза?

Екипът на платформата Socialinsider достигна до няколко заключения в тази посока в проучването си, в което анализира над 22 млн. бизнес публикации във Facebook, Instagram и Twitter, покриващо брандове от 35 различни индустрии.

Данните показват какво е актуално в платформите в момента, а основните факти от анализа са описани в следващата инфографика.

[[{"fid":"368889","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":11263,"width":2550,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция забрани пушенето на плажове, автобусни спирки, паркове и други места
20% от българите са с прекъснати здравноосигурителни права
Германските социалдемократи обсъждат дали да предложат забрана на партията "Алтернатива за Германия"
Арести в Белград след протеста с искане за предсрочни парламентарни избори
Властта не очаква вотът на недоверие да бъде успешен
Морската вода в Приморско най-чистата в България и втора в Европа
Украйна възнамерява да излезе от Отавската конвенция за забрана на противопехотните мини
Запрянов: Увеличените усилия за отбрана ще дойдат от европейските инструменти