Инфографика: Перфектните размери в социалните мрежи

Инфографика: Перфектните размери в социалните мрежи

Визиите са ключов елемент от всяка успешна стратегия в социалните медии. За да си осигури един бранд добри резултати в тази посока, маркетинг екипът му трябва да се увери, че спецификите по отношение на визиите в отделните платформи са изпълнени.

Всяко приложение има заложени оптимални размери, което налага необходимостта от адаптация на криейтивите.

Наскоро Hootsuite публикува най-новия си наръчник за визии в социалните медии, който включва основни изисквания за част от големите социални мрежи. Ето ги и тях.

[[{"fid":"370810","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":6497,"width":611,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България на протест: Десетки хиляди изпълниха центъра на София и големите градове (СНИМКИ)
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Полицията слага КПП-та на входовете към протеста в столицата
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Кая Калас: Ако се мисли за ограничаване на украинските въоръжени сили, трябва да се помисли и за руските
БНБ започна продажбата на стартови комплекти с евромонети
Как Испания преживя прехода от песети към евро и какви са поуките за България?