Исландия си прави реклама на гърба на Зукърбърг

Исландия успя да спечели вниманието на хората в мрежата с пародийно видео, пише Си Ен Би Си. Видеоклип, публикуван от Уoutube канала Inspired by Iceland, който е част от маркетингова кампания за исландския туризъм, пародира видеото, с което главният Марк Зукърбърг обяви промяната на името на холдинговата компания Facebook, стояща зад едноименната социална мрежа и платформи като Instagram и WhatsApp, на Meta. В него Зукърбърг обяснява, че фокусът на компанията се пренасочва към т.нар „метавселена“ - виртуална среда, в която хората ще могат да взаимодействат помежду си посредством аватари. Зукърбърг дори определи метавселената като „наследника на мобилния интернет“.

Добре дошли в Icelandverse

Исландският туристически сектор обаче смята, че може да предложи нещо по-добро.

Видеоклипът на Inspired by Iceland започва с представянето на мъж, който прилича на Зукърбърг и носи дрехи, типични за милиардера. Той запознава зрителите с т.нар  „Icelandverse“, определяйки го като „място на подобрена действителна реалност без глупаво изглеждащи устройства“.

„Днес искам да поговоря за революционен подход към свързването в нашия свят – без да бъда супер странен“, казва презентаторът.

Icelandverse предлага „напълно реални“ преживявания, контакт с истински хора и „небе, което човек може да види с очите си“.

Прессъобщения, изпратени до журналисти, развиват допълнително идеята, като те обясняват, че че Icelandverse е създадена „след милиони години на разработка“ и че „потребителите могат да изследват много различни слоеве на завладяващата реалност, като просто я посетят“.

Реакциите към видеото са повече от позитивни, като редица потребители на социалните мрежи, гледали клипа, изразиха желание да посетят страната.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ