Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Истинската цена на рекламата във Facebook
90% от видео рекламата във Facebook остава невидяна според нов доклад на IAB Bulgaria, който анализира и обобщава данни за истиската видимост и реалната стойност на рекламите във Facebook и Instagram.
Видимостта (viewability) на рекламите с изображение във Facebook е едва 50%, а едва 12% от рекламите с видео, се считат за видяни. В Instagram рекламите с изображение имат видимост от около 37% и респективно 11% за видео рекламите, сочат още данните на IAB Bulgaria. И още:
- Едва 8% от видео рекламите във Facebook са били гледани за 3 непрекъснати секунди.
- 95% от рекламните импресии излъчени в YouTube са били видими, а 93% са били с включен звук
- При българските медии, средно 86% от излъчените видео реклами се считат за видяни
- Видимостта на видео рекламата в български сайтове, изцяло предназначени за видео съдържание, е над 92%, но когато една реклама се показва във видео плейър, който е поставен (ембеднат) в текстово съдържание, видимостта пада на 78%. В същото време 40.7 млн. лв. са били инвестирани във Facebook миналата година според AdEx рипорта на IAB Bulgaria.
Подробно с целия доклад може да се запознаете тук. Той е изготвен от Кристин Стоянов, член на УС и председател на комисията за иновации и тенденции на IAB Bulgaria, Executive Director на Metric DS, дигитална агенция, част от Ogilvy Group, член на IAB Bulgaria. При изготвянето му са използвани данни от незавимиси източници MOAT и Integral Ad Science - две от най-използваните независими платформи в света за измерване и одитиране на рекламни кампании. Анализирани са близо половин милиард рекламни импресии, излъчени във Facebook и Instagram в България между януари 2019 г. април 2021 г. Допълнително са анализирани 32 милиона рекламни импресии в YouTube и 36 милиона рекламни импресии в Български медии с видео съдържание.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.