Използвате ли правилно Twitter за успеха на вашата марка?

Използвате ли правилно Twitter за успеха на вашата марка?

Twitter отдавна е чудесен инструмент за изграждане на общности и обхват на широка гама от марки и търговци. Но използвате ли и туитове, за да увеличите директните конверсии? За това са необходими специални усилия и по-специфичен подход и не забравяйте, че от вашите туитове можете да генерирате продажби. Ето как да го направите. 

Използвайте Twitter, за да контролирате по-добре вашето търсене по марка 

Не много марки осъзнават колко важни са техните брандови резултати от търсенето. Според Google поне 50% от хората, които знаят името ви, все още ще търсят в Google, за да научат повече за вас, преди да пристъпят към покупка.

Вярвате или не, вашият фийд в Twitter може да е първото нещо, което се появява, когато търсите в Google името на вашата марка. Google използва специфичен фрагмент за резултатите от търсенето в Twitter, като изтегля най-новите туитове от вашата емисия и ги показва в SERP. Какво означава това за вашия маркетинг в Twitter?

Когато работите по редакционния си календар в Twitter, трябва да помислите и за резултатите от вашата маркова търсачка. Какво ще видят хората, когато ви търсят в Google? Тези туитове (особено извадени от контекста и изтеглени в SERP) ще ги подтикнат да се спрат на вашата марка или ще ги прогонят завинаги. 

Като марка вероятно ще имате насоки или правила в Twitter, които екипът ви от социалните медии използва, за да поддържа последователно и уважително присъствие в мрежата. Така че включете тази точка и там. 

Ако тепърва стартирате вашата марка, трябва да обърнете голямо внимание на името на марката. Важно е да намерите име на марка, което все още да е достъпно в Twitter. В процеса на планиране може да ви помогне инструментът Namify. Това е генератор на марка и име на домейн, който проверява избраната от вас марка в основните мрежи на социалните медии и който може да ви помогне да вземете по-информирано решение. 

Използвайте Twitter за изграждане на трафик и реализации 

Бързият характер на подаването на туитове обикновено означава, че потребителите на Twitter по-скоро бързат. Ето защо трябва да положите допълнителни усилия, за да превърнете тези кликвания в ангажиран трафик. И тук някои трикове могат да помогнат. Създайте специална целева страница за Twitter - това е страница на вашия уебсайт, предназначена да обслужва входящия трафик от страницата на вашия профил или туитове в Twitter. 

Тук инструментите, управлявани от ИИ, като интелигентни чат ботове и виртуални асистенции, могат да помогнат да се гарантира, че посетителите на вашия сайт винаги получават това, от което се нуждаят, когато кликват върху вашите връзки в Twitter.

Exceed AI е отлично решение, което да ви помогне да се възползвате максимално от трафика си в Twitter. Асистентът за изкуствен интелект гарантира, че всеки потенциален клиент се проследява и квалифицира с помощта на автоматични двупосочни разговори. Той се предлага с интелигентен софтуер за чатбот, поредици от имейли и дори SMS маркетинг, за да е сигурно, че няма пропуснато кликване или непопълнен формуляр. 

Персонализирайте останалата част от вашия сайт. Добавянето на личен щрих към целевите ви страници винаги е полезно и можете да използвате Fintza, за да персонализирате трафика си в Twitter с вашия сайт. 

Използвайте Twitter, за да се поучите от неуспехите на вашите конкуренти 

Всички следим нашите конкуренти, но какво всъщност научавате от тях? Повечето маркетингови стратегии никога не надхвърлят наблюдението на органичното класиране и промоции на конкурентите, като малко компании се опитват да следят споменаванията на конкурентите си. Нито една маркетингова стратегия, която съм виждал, не е създадена да направи нещо с този тип усъвършенствани данни, но това може да се окаже доста ценно, особено когато се филтрира по правилния начин. И има много лесен начин да направите това чрез инструментите за разширено търсене на Twitter.

Просто въведете това в раздела за търсене в Twitter: "[brandname]" :( Как да направите това наблюдение в Twitter действащо? Можете да използвате инструменти като Agorapulse, за да настроите мониторинг на конкуренти. Използвам Agorapulse, защото превръща туитовете в задачи, като ви позволява да ги маркирате като завършени или да ги възложите на други членове на екипа. По този начин можете да отговорите на тези туитове или да добавите своя екип за управление на продукти, за да им помогнете да избегнат грешките на вашите конкуренти. 

С малко креативност, Twitter може да бъде много повече от просто още един канал за излъчване на новини и взаимодействие с вашите клиенти. Използвайте Twitter, за да изградите по-надежден имидж на марката, да увеличите конверсиите си или да откраднете клиенти от вашите конкуренти като проследявате отрицателните отзиви. Използвани правилно, те могат да бъдат много ефективни и полезни стратегии за вашия бизнес в Twitter. 

Източник: Ан Смарти за socialmediatoday.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ