Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|IKEA подходи нетрадиционно с печатна реклама
Как да впечатлите клиентите през 2018 г.? Посъветвайте се с IKEA, пише изданието Еntrepreneur.
Компанията публикува в списание Amelia - едно от най-влиятелните шведски списания за жени, печатна реклама с нетрадиционен подход и нова технология. IKEA предложи на клиентките си и по-конкретно, на бременните жени, почти буквално да се изпишкат върху рекламата.
"Вероятно има някои странни неща, които хората биха направили за добра отстъпка, но това определено е нещо ново", коментират авторите на Entrepreneur.
Рекламата е предназначена за бъдещи семейства, тъй като предлага стилно черно бебешко креватче. "Да, ако сте бременна дама и вие капнете няколко капки урина върху хартията, която действа като своеобразен лакмус, след малко ще се появи намалената цена, която може да ползвате като част от семейната отстъпка на IKEA", посочиха от компанията.
"За да направим интерактивните функции на тази реклама реално работещи, трябваше да създадем няколко технически иновации. Ивицата на теста за бременност беше използвана за стартова точка - тя разчита на антитела, които увиват хормона на бременността hCG, от което възниква цветова промяна. За мащабиране и адаптиране на процеса към физическия формат на принтираната реклама, Mercene Labs използва своя опит в разработването на активни материали за повърхности за микрофлуиди и медицинска диагностика... Техническият напредък, постигнат по време на изработването на тази кампания, има потенциал да подобри медицинската диагностика", коментират от агенцията автор на кампанията Åkestam Holst.
Споменатата от агенцията Mercene Labs е биотехнологична фирма.
В свят, в който цифровите медии започват да вземат превес, тази печатна реклама показва как и традиционното може да стане интерактивно, коментира пред Adnews.com Джон Скинър, основател на The Core Agency.
IKEA не е първата компания, която се домогва до подобна технология. През 2001 г., за да популяризира свое кучешко шоу, Animal Planet пуска реклами по уличните лампи. Те са били наситени с аромат на кучешка урина, за да привлекат вниманието на кучетата към рекламата, а съответно и на техните стопани.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.