Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Той вече познава добре вашите клиенти
Изкуственият интелект е най-новата технология в света на дигиталната реклама. Чрез него можете значително да подобрите платените си постове, да определите къде и колко да инвестирате, както и на кой да рекламирате продукта си. Няколко важни равносметки за използването на изкуствения интелект в полза на бранда обобщава Питър Рослър за Inc.com.
Динамични реклами
Изкуственият интелект гарантира, че рекламите ви достигат до по-голяма аудитория и помага за създаването на динамични реклами, което означава, че не е нужно да наблюдавате и ръчно да коригирате рекламите си. Най-ярките примери са Google Ads и Facebook Ads.
Замразяване на ключовите думи
Може да не достигнете желаната възвръщаемост на инвестициите на платените ви реклами, ако те съдържат нерелевантни или слаби ключови думи. Ако рекламата ви е с активиран AI, можете да замразите недостатъчно ефективните или слабите ключови думи. Това гарантира, че вече не губите пари за наддаване за тях.
Автоматизирано оптимизиране
Вече е по-лесно да достигнеш до правилната аудитория само с няколко клика за задаване на ориентировъчни параметри по една кампания. Останалото е в ръцете на автоматизираните системи, които, съобразявайки се със зададените критерии, показват бранда ви на потребителите, от които имате нужда.
***
Ако искате да извлечете максимума от изкуствения интелект, имайте предвид неговите възможности. Така ще си спестите проблеми и ще си осигурите желаните резултати от платените реклами, за да оптимизирате максимално добре маркетинговия бюджет.
По материал на Питър Рослър за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.