Оптимизирай и добавяй!

Оптимизирай и добавяй!

Оптимизирай и добавяй!

Бенджамин Франклин е казал, че има две сигурни неща в живота – смъртта и данъците. Ние можем да добавим и трето в списъка – предприемачите, които търсят нови начини да генерират качествени лийдове.

Оптимизирането на уебсайта ви за нови потребители е един от най-добрите начини да превърнете трафика в продажба. Дизайнът на уебсайта и възможностите му са първите неща, които правят впечатление на хората. Вижте какви инструменти можете да добавите, за да постигнете по-голяма ефективност.

Чатове в реално време или чатботове

Това е идеалната добавка към всеки уебсайт. Така можете да започнете разговор с всеки посетител, който иска съвет, помощ, насоки или директно да направи покупка. Чатовете в реално време обикновено се появяват в долната част на уебстраницата с автоматизирано съобщение от сорта на „Как можем да сме Ви полезни?“.

Важно е обаче този чат да не се появява на всяка страница, защото може да стане досаден за потребителя, например оставете го единствено на началната, както и на предназначената за обслужване на клиента/услуги, от които всеки може да се възползва.

Чатботовете са допълнителна разработка на чатовете в реално време и преставляват софтуер, който ще ви помогне да автоматизирате и предвидите въпросите и отговорите за потребителя, така че да улесните комуникацията. Вероятно и самите вие сте работили с чатбот и сте усетили удобството му. Той спестява време и енергия, без да влошава качеството на услугата.

Информация за изтегляне

Препоръки, анализи, блог постове и други полезни материали за изтегляне също са подходящ начин да задържите вниманието на потребителите и да им позволите директно да си взаимодействат със сайта ви.

Чрез тях можете да съберете и основна информация за потребителите – имена и имейли, които след това да използвате, за да промотирате бранда си. Помнете обаче, че съдържанието за изтегляне трябва да е ценно и да носи добавена стойност, защото в противен случай ще бъде игнорирано.

Препоръки и портфолио

Когато си купувате нов продукт, колко често гледате препоръките от други потребители, които вече го имат? Вероятно доста. Търсим мнението на другите, за да направим своето собствено решение за покупката, както и за да сме сигурни, че правим възможно най-добрата инвестиция на средствата си.

Според изследване на платформата TrustPilot 92% от респондентите вземат решения, повлияни от ревюта на напълно непознати. В допълнение 72% от хората биха предприели действие след прочитане на позитивна обратна връзка.

Изскачащи прозорци

Колкото и да са досадни, когато се имплементират стратегически, pop-up прозорците могат да са полезни. Ключово е да се използват в първите разглеждани страници и да не се поставят навсякъде, защото това би прогонило потребителите от сайта.

Amazon например има много добра конфигурация в това отношение – не е прекалено голяма и същевременно промотира много ясни послания.

Като маркетолог или собственик на бизнес, е важно да сте проактивни в разработката на сайта си и постепенно да внедрите всичко, което би било полезно за бъдещото ви развитие. Използвайки препоръките по-горе, привличането на посетители, които да се превърнат в клиенти, става по-лесно.

Дъглас Фейрбрадър за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ