Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как се казваш: Част 1
Едно от първите предизвикателства за всеки стартъп е избирането на подходящо име за бранда, такова, което ще изпъкне пред конкурентите и бързо ще се запомни от потребителите. Ето няколко идеи, които можете да използвате в брейнсторминга си.
Използвайте собственото си име
Потребителите искат да са запознати с лицата, които стоят зад един бизнес. Използването на собствено име е често срещана практика в модната индустрия и не само.
Има три причини да изберете този подход:
- Утвърждаване на доверие
- Вашето име е различно и нестандартно спрямо другите
- Обвързвате собствената си репутация с тази на бранда, с което също можете да влияете на развитието му
Ако имате партньори в бизнеса си, можете да комбинирате имената си, стига да са по-кратки. Не използвайте повече от две думи.
Примери за използване на този подход: модните марки Versace и Kate Spade, консултантската фирма Deloitte
Създайте акроними
Кратко, просто и лесно за запомняне. Въпросът обаче е трябва ли да правите абревиатура от бранд името си. Много популярни марки подхождат така, защото значително скъсяват името си.
Примери за използване на този подход: H&M (Hennes & Mauritz), IBM (International Business Machines), CNN (Cable News Network)
Звучи добре, стига да не се получава прекалено дълга абревиатура, като тази: TIAA-CREF (Teachers Insurance and Annuity Association – College Retirement Equities Fund).
Предизвикателствата, които можете да срещнете тук, са свързани със SEO и вероятността да не можете да обясните добре, с един поглед, с какво точно се занимавате.
Дума от речника
Разгледайте думите в речника и изберете онази, която ви се струва релевантна за вашия бизнес.
Компаниите често избират този подход, за да илюстрират интересна връзка или някакъв символизъм.
Например според Wikipedia Tinder е геосоциална мрежа и приложение за онлайн срещи, които позволяват на потребителите неанонимно да харесват или не профилите на други хора на базата на техните снимки, кратка биография и общи интереси. Какво обаче наистина означава думата tinder?
Според речника „Мериам-Уебстър“ може да се дефинира като „силно запалимо вещество, приспособимо за подпалване“.
Първоначално името на популярната мобилна апликация е Matchbox, но основателите се преориентират в друга посока, понеже приложението им „разпалва искри“.
Други примери за използване на този подход са: Polo, Slack и Telegram
По материал на Никлас Гьоке за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.