Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как се казваш: Част 2
Сред предизвикателствата за всяка стартираща компания е избирането на подходящо име – такова, което ще изпъкне пред конкурентите и бързо ще се запомни от потребителите. Ето няколко идеи, които можете да използвате в брейнсторминга си, в първата част сред тях бяха използването на собственото ви име, създаването на акроними и прибягването на думи от езиковия речник.
Комбинирайте думи
Ако е уместно, името ви може да се състои и от комбинация от думи или части от тях, тук използването на речник отново ще ви е полезно.
Пример за използването на този подход: Microsoft (microcomputer + software), Facebook, WordPress
Създайте го сами
Понякога може да е много трудно да изберете перфектното име от арсенала от думи, с който вече разполагате, затова защо да не създадете своя собствена, уникална и нечувана досега?
Задачата е предизвикателна, защото новосъздадената дума няма разработена дефиниция, а това е свързано и с по-големи инвестиции, за да наложите името си. Но пък ще успеете да изпъкнете повече на фона на конкурентите.
Примери за използването на този подход: Skype, Xerox, Kodak
Използвайте животно
Редица брандове използват животни като символ на определени качества. Това е дълго използвана стратегия, често се случва животните да бъдат използвани за описание на сходства, например „висок като жираф“ или „бърз като лисица“. Възможно е и в света на бизнеса.
Примери за използването на този подход: Jaguar, Dove, Puma
Никлас Гьоке за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.