Как се казваш: Част 2

Как се казваш: Част 2

Как се казваш: Част 2

Сред предизвикателствата за всяка стартираща компания е избирането на подходящо име – такова, което ще изпъкне пред конкурентите и бързо ще се запомни от потребителите. Ето няколко идеи, които можете да използвате в брейнсторминга си, в първата част сред тях бяха използването на собственото ви име, създаването на акроними и прибягването на думи от езиковия речник.

Комбинирайте думи

Ако е уместно, името ви може да се състои и от комбинация от думи или части от тях, тук използването на речник отново ще ви е полезно.

Пример за използването на този подход: Microsoft (microcomputer + software), Facebook, WordPress

Създайте го сами

Понякога може да е много трудно да изберете перфектното име от арсенала от думи, с който вече разполагате, затова защо да не създадете своя собствена, уникална и нечувана досега?

Задачата е предизвикателна, защото новосъздадената дума няма разработена дефиниция, а това е свързано и с по-големи инвестиции, за да наложите името си. Но пък ще успеете да изпъкнете повече на фона на конкурентите.

Примери за използването на този подход: Skype, Xerox, Kodak

Използвайте животно

Редица брандове използват животни като символ на определени качества. Това е дълго използвана стратегия, често се случва животните да бъдат използвани за описание на сходства, например „висок като жираф“ или „бърз като лисица“. Възможно е и в света на бизнеса.

Примери за използването на този подход: Jaguar, Dove, Puma

Никлас Гьоке за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ