Щастливото дълголетие на глобалния бранд

Щастливото дълголетие на глобалния бранд

На днешния глобален пазар един бранд живее отвъд продуктите и логото си. Джеймс Кърли споделя своя опит в опазването на марката отвъд първоначалното ѝ превъплъщение, като помага на Levi’s не само с пазарния дял. Какво още разказва Кърли в своята TED лекция, вижте сега.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Австралийско проучване показва как бактерия може да оцелее в космическите условия
Островът Ташироджима: Царството на котките
Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас