Щастливото дълголетие на глобалния бранд

Щастливото дълголетие на глобалния бранд

На днешния глобален пазар един бранд живее отвъд продуктите и логото си. Джеймс Кърли споделя своя опит в опазването на марката отвъд първоначалното ѝ превъплъщение, като помага на Levi’s не само с пазарния дял. Какво още разказва Кърли в своята TED лекция, вижте сега.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски отхвърля предложението на Тръмп за размяна на територии с Русия
Урсула фон дер Лайен: ЕС е готов да мобилизира 3 млрд. евро за един „демократичен“ Беларус
Доналд Тръмп и Владимир Путин ще се срещнат в Аляска на 15 август
Доналд Тръмп обяви, че е помирил "завинаги" Армения и Азербайджан
Кметът на Нагасаки предупреждава за риск от ядрена война, докато градът отбелязва 80 годишни от атомната бомбардировка
Южна Корея стартира проект за национален AI модел в технологична надпревара със САЩ и Китай
По какво се различават богатите хора от останалите?
Apple записа най-добрата си седмица на борсата от 2020 г. насам