Щастливото дълголетие на глобалния бранд

Щастливото дълголетие на глобалния бранд

На днешния глобален пазар един бранд живее отвъд продуктите и логото си. Джеймс Кърли споделя своя опит в опазването на марката отвъд първоначалното ѝ превъплъщение, като помага на Levi’s не само с пазарния дял. Какво още разказва Кърли в своята TED лекция, вижте сега.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Премиерът: Не е време за избори
Кристиано Роналдо е най-високо платеният футболист в света
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
АПИ опитва да приключи всички ремонти по магистралите до края на месеца
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Понижения на борсите в Европа на фона на загубите в банковия сектор*
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията