Щастливото дълголетие на глобалния бранд

Щастливото дълголетие на глобалния бранд

На днешния глобален пазар един бранд живее отвъд продуктите и логото си. Джеймс Кърли споделя своя опит в опазването на марката отвъд първоначалното ѝ превъплъщение, като помага на Levi’s не само с пазарния дял. Какво още разказва Кърли в своята TED лекция, вижте сега.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Тръмп ще обяви национално извънредно положение във Вашингтон
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Галин Цоков: Догодина ще има STEM кабинети във всяко училище
Британска военна академия, създадена от Чърчил, спира приема на студенти от Израел
Стратегии, които ще ви помогнат да преодолеете съмненията в себе си на работното място