Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как теорията на цветовете влияе на потребителите: Част 1
Топ брандовете знаят как да използват теорията на цветовете – как се смесват те, кои си подхождат, как контрастират – за да повлияят на емоциите ни и да ни убедят да се доверим на определени продукти. Това е важно, защото някои проучвания предполагат, че хората подсъзнателно вземат решение за един продукт за около 90 секунди, а 90% от това решение е на базата на цвета, смята Бет Дойн, главен изпълнителен директор на Main & Rose.
В свой материал за Inc.com тя дава своите 4 съвета за „владеене“ на цветовете от брандовете.
Започнете с логото, но не спирайте там
Логата са най-очевидното място, на което трябва да се прилага теорията на цветовете с основателна причина. Потребителите могат да идентифицират популярни компании само въз основа на логата им, а цветовете увеличават разпознаваемостта с до 80% според проучване на университета в Лойола, щата Мериленд.
Затова и не е изненада, че брандовете са готови да похарчат много за това – „Би Би Си“ инвестира 1.8 млн. долара в своето семпло лого с кутийки през 1997 година.
Не мислете обаче, че логото е достатъчно, за да изпъкнете. Използвайте го като основа, върху която да стъпите във всичко, което създавате – уебсайта, маркетинг материалите, визитките и всичко останало, подходящо за индустрията ви.
Използвайте силата на символите
Цветовете могат да са убедителни и от гледна точка засилване на символиката на логото и други материали. Помислете си за Hallmark, която използва смел лилав и златист контраст, който засилва символиката за лукс и власт, означена с короната.
Цветовете, които марката избира, засягат не само възприемането на всеки нюанс, но и интерпретацията на идентичността и ценностите на марката чрез асоциациите между цвят и значение.
Цветът трябва да се използва, за да предаде символ, който казва на клиента кой сте вие.
По материал на Inc.com
Очаквайте продължение!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.