Какво искат младите според Spotify

Какво искат младите според Spotify

Стрийминг гигантът Spotify опитва да улесни маркетолозите на всякаква възраст да установят какво искат милениалите и поколението Z, коментира Лий Браун, вицепрезидентът и глобален ръководител на рекламната дейност на платформата, цитиран от Entrepreneur.com.

„Тази труднодостъпна, силно желана демографска група влиза в Spotify всеки ден и окуражаваме маркетолозите: това е мястото да бъдат чути чрез предоставяне на анализи и препоръки от това поколение“, коментира Браун.

Според анкетата Culture Next повече от 60% от милениалите и поколението Z са „готови да изградят наново обществото от основи“. Освен това обществените норми не се прилагат за тях, особено що се отнася до образованието и кариерата. „Нещо, което беше интересно – един на всеки трима не планира да следва в колеж, но иска да стартира собствен бизнес, докато 65% от респондентите вече са или планират да са шефове на себе си“, добави още вицепрезидентът на Spotify.

 

Платформата предлага на маркетинг специалистите няколко неща: предоставяне на свързано съдържание от лидери и активисти на общността, подчертаване на значението на обществени движения и използването на аудиото като машина на времето, която „да ги върне в друга момент от времето, който да си припомнят“.

Проучването установява още, че родителите и децата създават по-силна връзка посредством стрийминг услугите. „Това е нещо, което видяхме с промените в поведението на слушателите по време на COVID, повече хора слушат заедно и в групи у дома и това ги събира всички заедно“, каза Браун.

За Spotify крайната цел е да помогне на потребителите от поколението Z да станат самостоятелни, като същевременно осигурява печалби на търговците.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ