Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Аристотел, Байдън и Тръмп
Политиците трябва да правят повече от това да служат. Трябва и да продават, трябва да спечелят работната позиция преди да имат правомощията да я вършат, а след това да я запазят. В момента Доналд Тръмп и Джон Байдън активно продават себе си. Кампаниите им много силно използват тактики, свързани с убеждението и създадени да им спечелят повече гласоподаватели, пише Скот Грийнбърг, франчайз говорител, консултант и автор, за Entrepreneur.com.
В своя труд, озаглавен „Реториката“, Аристотел описва три вида убеждение, всеки от които все още се използва от днешните маркетинг експерти, политически кандидати и публични говорители, за да спечелят публиката на своя страна. Те са много очевидни и в кампаниите на Тръмп и Байдън и служат като полезни примери за ефективни продажби и маркетинг.
„Логос“
Първият вид е т.нар. „логос“ или логика. Използва данни и факти, за да търси съгласието на вашата гледна точка. И двата кандидата цитират статистики и вярват, че ще уязвят опонента. Такъв тип убеждение можете да видите и в автомобилни реклами, описващи предимствата и качествата на колата и т.н. Предназначението на този подход е да се докосне до логическата ни мисъл и да я провокира.
„Етос“
Разбира се, тази информация е ефективна, само ако публиката ѝ вярва, което ни отвежда към втория начин на убеждаване – „етос“, свързан с доверието и авторитета. Трябва да обясните защо вие сте експертът по дадена тема. Тук става дума по-малко за посланието и повече за неговия източник. Често доверие се установява чрез признание от трети страни – поддръжници от партиите на Байдън и Тръмп публично застанаха зад тях и похвалиха качествата им. Всеки се позовава на опита, постиженията и преминатите препятствия, докато поставя под съмнение намеренията, компетентността и характера на опонента си. В една автомобилна реклама например производителят може да обяснява как неговата кола е номер едно в класа си.
„Патос“
Това е най-мощният вид убеждение и е свързан с докосването на човешките емоции. Ако можем да накараме някой да изпита нещо, можем да го накараме и да предприеме действие. Двете чувства, които Байдън и Тръмп се опитват да събудят, са вдъхновение и страх. Те ни дават визия за красива и по-просперираща Америка, но ни предупреждават как опозиционната партия може да въздейства негативно на страната. Те разказват историите за американци, които гладуват, страдат, работят, просперират – всички, създадени да очовечат посланията им.
Комбинирането на тези три типа убеждение ще ви дадат посока във формулирането на маркетинг кампании и ще ви позволят да продавате по-ефективно. В тези последни дни от кандидатпрезидентските си кампании и Байдън, и Тръмп ще работят здраво, за да спечелят американците, ще споделят информация, ще подчертават авторитета си и ще влияят на емоциите. Който го прави по-добре, печели.
По материал на Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.