Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кандидатстването за „Продукт на годината 2017“ вече е отворено
От днес е отворено кандидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината 2017“. Компаниите, които искат да участват в конкурса, могат да подадат заявка чрез регистрационна форма онлайн на www.produktnagodinata.bg/enter.
Крайният срок за кандидатстване е 31 октомври 2016 г., съобщават организаторите.
Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2015 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, дизайн или опаковка.
От юли тази година „Продукт на годината“ е вече и в България. По света „Продукт на годината“ е най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникална методология на програмата, у нас Nielsen Bulgaria ще реализира това изследване - чрез национално представителна извадка на населението. Изследването ще отразява мнението на цялата страна, а не на група абонати на медии или доброволци. Същевременно, наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и ефективно средство за насърчаване на продажбите.
Победителите се определят единствено в резултат на потребителски вот. Във всяка отделна категория победителят ще бъде само един. Той ще получи за една година ексклузивно лиценз на наградата „Продукт на годината“ и възможност да промотира, като използва червеното лого на конкурса неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на свои продукти или услуги.
Програмата „Продукт на годината“ е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L'Oréal. Той създава уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. В продължение на 29 години програмата успешно се реализира в десетки страни, като неотдавна тя стартира и на ключовите пазари САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. дебютира и в България. Наградата „Продукт на годината“ е международно утвърден стандарт за потребителско доверие.
Продуктите и услугите, които кандидатстват за наградата, трябва да демонстрират иновация в своята категория. Тя може да се съдържа във функцията, дизайна или опаковката на продукта. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара, или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга, като нова съставка, нова формула, нова функция или по-добра опаковка. При услугите това може да бъде или нова, или подобрена версия на вече съществуваща услуга.
Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е тя да прави живота на потребителите по-добър и по-лесен.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.