Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кандидатстването за "Продукт на годината 2019" е отворено
Кандидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината 2019" вече е отворено.
Компаниите могат да заявят участие в програмата чрез регистрационната форма онлайн тук.
Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2017 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, състав, дизайн, опаковка и др.
Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ. Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър, по-лесен и по-здравословен, посочват организаторите.
Компаниите, които подадат своите кандидатури до 31 август 2018 г., ще получат 10% отстъпка от посочените такси. Крайният срок за участие е 21 декември 2018 г.
В "Продукт на годината" се прави най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникалната методология на програмата, Nielsen Bulgaria реализира това изследване чрез национално представителна извадка на населението – изследването отразява мнението на цялата нация, а не на група абонати на медии или на доброволци.
Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава за една година ексклузивно лиценза на наградата "Продукт на годината" и възможността да промотира своя триумф, като използва червеното лого неограничено в маркетинговия микс на продукта или услугата.
Основана преди повече от 30 години във Франция, Voted Product of the Year | "Продукт на годината" оперира в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.