Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кажете го направо
Чипът, който захранва новата линия смартфони Google Pixel 6, е със специално изградена технология с 20-ядрен графичен процесор.
И какво от това?
Според Google графиките ще изглеждат много по-добре, което ще даде на потребителите по-добро преживяване с популярните игри на Android, а приложенията ще се зареждат по-бързо.
Малко клиенти се интересуват от това колко ядра има един продукт, но са ангажирани с изживяването си с него. Колкото по-бързо ги накарате да са ангажирани, толкова по-развълнувано ще очакват новите ви продукти. И ще е по-вероятно да ги купят, пише Кармайн Гало за изданието Inc.
В продължение на 15 години работих рамо до рамо с изпълнителни директори и шефове на някои от водещите световни технологични компании. Едно трудно комуникационно предизвикателство, пред което се изправят, когато пускат нови продукти, е необходимостта от балансиране на техническата информация за хората, които я искат, с по-простите послания от за всички останали.
Тестът „И какво от това?“
Едно просто правило е прилагането на теста „И какво от това?“ – например Apple го следва блестящо.
Наскоро компанията направи нов чип за преносимите компютри MacBook Pro на име M1 Pro. Техническите характеристики са смайващи – 8 високопроизводителни ядра, 33.7 млрд. транзистори и още много.
И какво от това?
„Казано просто, това е най-мощният чип в света за професионален лаптоп“, по думите на вицепрезидента на Apple, който говори по време на лансирането на продукта. „Всичко е невероятно бързо... Приложенията се събуждат моментално. Предлага невероятна производителност и невероятен живот на батерията, така че можете… да редактирате повече видео с едно зареждане“, допълва той.
В този случай тестът е предназначен за конкретна аудитория – създатели на съдържание от висок клас като редактори, режисьори, музиканти и други.
Ефективните комуникатори прекарват много време в опознаване на целевия клиент на продукта. Те се питат:
- Каква е болката на потребителя?
- Какво намира за фрустриращо в настоящите продукти?
- Какво ще изненада и зарадва този потребител?
Колкото по-добре го познавате, толкова по-ефективни ще сте в създаването на послания.
Продължавайте да питате „И какво от това?“ – това ще ви се отплати.
По материал на Кармайн Гало за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.