Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кажете го различно
Крисчън Дънкан основава компанията си преди 11 години и оттогава постоянно иска да е сигурен, че тя никога не спира да се усъвършенства. И докато неговият вкус се променя, базираният му в Атланта бранд за дрехи Honor Roll Clothing продължава да продава различни типове продукти, пише Габриел Биенас за Inc.
По време на Фестивала за иновации на Fast Company Дънкан и генералния мениджър по електронна търговия на Square, Дейвид Русенко, споделят как да се подготвим сега за продажбите в бъдеще.
Сливане на дигиталните и личните изживявания
Много ресторанти добавиха опция за преглед на менюто с QR код, след като отвориха отново в края на локдауните. Опитайте да слеете дигиталните изживявания с тези, които предоставяте на живо, съветва Русенко. Например можете да помогнете на потребителите да използват QR кодове не само за преглед на менюто, но и за осъществяване на поръчки.
Повече съобщения и подкасти
Дълго време фирмите установяваха условията за взаимодействие с клиентите. Банките са чудесен пример – часовете им са „най-неудобните за всеки, но много удобни за банката“, шегува се Русенко. Сега клиентите очакват да бъдат приветствани по всяко време, включително онлайн.
Екипът на Дънкан осъзнава, че за да реализира продажби, има нужда от повече контакт с клиентите. Honor Roll удвоява имейл маркетинга по време на пандемията и пита потребителите искат ли да получават още съобщения. След това започва да се свързва с тях с по-малко директни послания, свързани с продажбите на продуктите, като например изпращане на съобщение, подканващо към разглеждане на нов плейлист на бранда.
Запазете и усъвършенствайте позицията си
Пандемията помага на Honor Roll „да направи крачка назад и да помисли как да продава бранда си, вместо просто да продава суитшърт, тениска или яке“, коментира Дънкан. Това помага на компанията да се придържа и към мисията си, дори докато разширява своето онлайн присъствие.
Според Русенко най-важното нещо за доброто бъдеще на бизнеса е той да изпъкне сред стотиците имейл комуникации и опити за продажби. Запитайте се какво ще кажете на следващите си клиенти „и го направете по начин, който не е скучен“, казва той.
По материал на Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.