Ключът към TikTok рекламата

 Ключът към TikTok рекламата

С нарастващата популярност на TikTok маркетолозите все повече го виждат като приложение, в което да интегрират промотирането на брандовете. Колко ефективни обаче са рекламите в платформата за кратки видеа?

Наскоро TikTok възложи на Kantar да проведе ново проучване, свързано с това как се възприемат рекламите в сравнение с промоциите в други социални мрежи. В рамките на анализа са интервюирани над 25 хил. души от 20 държави в периода от септември 2020 година до януари 2021 година.

Ето и какви са изводите.

Рекламите в TikTok са „вдъхновяващи“

Проучването показва, че 72% от респондентите намират рекламите в платформата за вдъхновяващи.

Разбира се, това би било свързано и с елементите на самата реклама – ако тя се приведе в съответствие с етоса на TikTok и изглежда естествено в нюзфийда, това може да окаже влияние върху покупката.

Компанията нееднократно отбелязва, че рекламодателите не трябва да правят реклами, а постове. Естественото, увлекателното съдържание, което показва един продукт в действие, може да доведе до много силни покупки.

Рекламите в TikTok задават трендове

„В сравнение с рекламите на други платформи хората смятат, че тези в TikTok са с 21% по-задаващи трендове, като почти 7 от 10 души се съгласяват с това твърдение.

С иновативни рекламни формати като Branded Hashtag Challenge марките в приложението вече имат инструментите да станат част от културата, позволявайки на публиката да създава трендове, базирани на брандирани звуци, действия, ефекти или свързани с бранда сюжетни линии, които могат да циркулират свободно в общността на TikTok и извън нея“, пише в проучването.

Снимка

Удоволствието и оптимизмът са ключът

От TikTok отбелязват, че потребителите идват в платформата, за да открият приповдигнато съдържание от общността, което има влияние върху рекламодателите.

„8 от 10 участници в изследването се съгласиха, че TikTok е приятен, докато почти 7 от 10 се съгласиха със становището, когато бяха попитани конкретно за рекламите в платформата“, става ясно в анализ.

Това насочва към фокуса на подхода на вашата кампания в TikTok и какво очакват потребителите на платформата. Това е място за позитивна и полезна информация, подходяща за аудиторията.

Рекламите в TikTok привличат вниманието

Проучването показва още, че 67% от рекламите са добри в това да привличат вниманието на потребителя. 67% от респондентите са съгласни, че рекламите в платформата ги карат да се фокусират върху тях. Тази цифра при другите платформи е 60%.

[[{"fid":"372797","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":259,"width":369,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

От TikTok отбелязват още, че опции като TopView или първото видео, което потребителят види, когато отвори приложението, се адресира послание към потребителите „точно в момента, в който те са най-възприемчиви и внимателни“.

Потребителите на TikTok гледат рекламите по-благосклонно

Изследването показва също, че потребителите на TikTok гледат рекламите по-благосклонно в сравнение с други платформи.

„Комбинирайки всички атрибути, рекламите в TikTok показаха средно с 10% по-добра възприемчивост в сравнение с други тествани платформи. Нещо повече, много от тестваните атрибути на рекламите бяха силно съвместими с начина, по който TikTok се възприема като платформа, което показва, че рекламите в TikTok са намерили начин автентично да станат част от общността и изживяването в TikTok“, пише в проучването.

Пълното проучване е достъпно тук.

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
За първи път: Съд в Гърция наложи 1,7 млн. евро глоба за жестокост към животни
Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
Президентът наложи вето върху решението за назначаване на особен управител в Лукойл
Борисов: Имаме име за особен управител в "Лукойл", чакаме Радев да се произнесе
Корупционен скандал в Украйна: $100 млн. източени от енергетиката, кой е виновен?
Силна магнитна буря може да доведе до появата на сияние над България
Енергийният министър: България има бензин за половин година и дизел за четири месеца