Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ключът към TikTok рекламата
С нарастващата популярност на TikTok маркетолозите все повече го виждат като приложение, в което да интегрират промотирането на брандовете. Колко ефективни обаче са рекламите в платформата за кратки видеа?
Наскоро TikTok възложи на Kantar да проведе ново проучване, свързано с това как се възприемат рекламите в сравнение с промоциите в други социални мрежи. В рамките на анализа са интервюирани над 25 хил. души от 20 държави в периода от септември 2020 година до януари 2021 година.
Ето и какви са изводите.
Рекламите в TikTok са „вдъхновяващи“
Проучването показва, че 72% от респондентите намират рекламите в платформата за вдъхновяващи.
Разбира се, това би било свързано и с елементите на самата реклама – ако тя се приведе в съответствие с етоса на TikTok и изглежда естествено в нюзфийда, това може да окаже влияние върху покупката.
Компанията нееднократно отбелязва, че рекламодателите не трябва да правят реклами, а постове. Естественото, увлекателното съдържание, което показва един продукт в действие, може да доведе до много силни покупки.
Рекламите в TikTok задават трендове
„В сравнение с рекламите на други платформи хората смятат, че тези в TikTok са с 21% по-задаващи трендове, като почти 7 от 10 души се съгласяват с това твърдение.
С иновативни рекламни формати като Branded Hashtag Challenge марките в приложението вече имат инструментите да станат част от културата, позволявайки на публиката да създава трендове, базирани на брандирани звуци, действия, ефекти или свързани с бранда сюжетни линии, които могат да циркулират свободно в общността на TikTok и извън нея“, пише в проучването.
Снимка
Удоволствието и оптимизмът са ключът
От TikTok отбелязват, че потребителите идват в платформата, за да открият приповдигнато съдържание от общността, което има влияние върху рекламодателите.
„8 от 10 участници в изследването се съгласиха, че TikTok е приятен, докато почти 7 от 10 се съгласиха със становището, когато бяха попитани конкретно за рекламите в платформата“, става ясно в анализ.
Това насочва към фокуса на подхода на вашата кампания в TikTok и какво очакват потребителите на платформата. Това е място за позитивна и полезна информация, подходяща за аудиторията.
Рекламите в TikTok привличат вниманието
Проучването показва още, че 67% от рекламите са добри в това да привличат вниманието на потребителя. 67% от респондентите са съгласни, че рекламите в платформата ги карат да се фокусират върху тях. Тази цифра при другите платформи е 60%.
[[{"fid":"372797","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":259,"width":369,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
От TikTok отбелязват още, че опции като TopView или първото видео, което потребителят види, когато отвори приложението, се адресира послание към потребителите „точно в момента, в който те са най-възприемчиви и внимателни“.
Потребителите на TikTok гледат рекламите по-благосклонно
Изследването показва също, че потребителите на TikTok гледат рекламите по-благосклонно в сравнение с други платформи.
„Комбинирайки всички атрибути, рекламите в TikTok показаха средно с 10% по-добра възприемчивост в сравнение с други тествани платформи. Нещо повече, много от тестваните атрибути на рекламите бяха силно съвместими с начина, по който TikTok се възприема като платформа, което показва, че рекламите в TikTok са намерили начин автентично да станат част от общността и изживяването в TikTok“, пише в проучването.
Пълното проучване е достъпно тук.
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.