Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Когато Google не може да помогне
Google Ads може да е огромен източник на продажби и нови клиенти. Ако искате да имате ползи от него обаче, ще трябва да помислите за правилната стратегия. Как да разберете дали действате правилно?
На базата на собствения си опит Питър Рослър откроява три грешки, които служат и като сигнал, че имате нужда от помощ и промяна.
Не обновявате рекламите си достатъчно често
Управлявал съм профили на клиенти в Google Ads, в които не се нанасяха промени с месеци. Ако искате да видите възвръщаемост на инвестициите на вашата реклама, трябва да оптимизирате, управлявате и следите последователно техния прогрес.
Това може да отнеме много време, а ако вие нямате такова, трябва да наемете някой, който да се справи вместо вас. Това е начинът рекламите ви да се откроят от конкуренцията.
Използвате само предложения за оптимизация, предоставени от Google
Бихте ли приели съвет от доктор, който никога не ви е виждал и преглеждал? Вероятно не. Един специалист оценява здравето въз основа на цифри, като например ръст, тегло, възраст. Що се отнася до предложенията на Google, макар намеренията на платформата да са добри, предложенията за автоматизирана оптимизация имат един недостатък – автоматизирани са.
Те не вземат предвид бюджета, риска, нито пък целите на рекламата. Ако разчитате само на предложенията на Google, не се възползвате максимално от рекламите си и не сте разработили стратегия, която да осигурява резултати.
Нисък CTR
Ако имате ниска честота на кликовете или т.нар. CTR, означава, че хората, които осъществяват търсения, не се интересуват от създаденото от вас. Това често се случва заради някои от вече описаните по-горе грешки.
Google вижда ниския CTR като индикация, че рекламите ви не са подходящи, в резултат на което качествените ви резултати страдат, а позицията на криейтива ви пада, докато цените за един клик (CPC) растат.
Подобряването на честотата на кликовете изисква да преосмислите цялата си стратегия. Тествайте, за да сте уверени, че рекламите ви ще имат възможно най-голяма видимост и кликове.
Правилното формиране на една платена реклама в Google може да отнеме време. Ако не получавате очакваните резултати, най-добре се свържете с професионалисти, които могат да помогнат да се гарантира, че рекламите отговарят и дори надминават очакванията ви.
По материал на Питър Рослър, президент в Small Business SEO, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.