Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Кока-Кола" пуска първата си алкохолна напитка в Япония
Световният гигант за газирани напитки "Кока-Кола" пусна на пазара в Япония първата си алкохолна напитка в опит да привлече нови потребители и да се развие и в този сегмент.
Напитката е газирана, с вкус на лимон и се продава от днес в три вида, предава Би Би Си. От "Кока-Кола" я описват като "уникална" за 125-годишната история на компанията. Трите вида се различават по количеството алкохол в тях - от 3 до 8%.
За да се спази традицията на компанията, рецептата е дълбоко пазена в тайна. Напитките обаче наподобяват популярните в Япония Чу-хай напитки с пловоди вкусове.
Чу-хай на пазара в Япония е алтернатива на бирата, особено популярна сред жените. Местни компании като Suntory, Asahi и Kirin в момента доминират сектора на такива напитки в Япония, като най-популярните плодови вкусове са на цитрусови плодове - грейпфрут или лимон.
Т.нар. "алкопоп" напитки имат разцвет в Европа през 90-те години, като водещи сред тях Smirnoff Ice и Bacardi Breezer станаха много популярни, отбелязва още Би Би Си. Те са приемани с противоречие заради мнението, че окуражават младежите да пият повече алкохол заради вкуса на безалкохолно.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.