Контент маркетинг 2020 - разказвайте истории, които си струват!

Контент маркетинг 2020 - разказвайте истории, които си струват!

Какво трябва да направи всеки бранд, ако смята и през 2020 г. да заложи в стратегията си създаването на съдържание. Вижте прогнозите и съветите на четирима експерти в сферата на контент маркетинга, споделени по време на специална панелна дискусия по време на тазгодишното издание на Седмицата на рекламата в Ню Йорк

Къде се вписва съдържанието?

Контент маркетингът еволюира постоянно, затова и разбиранията ни за това как да се впише в цялостната ни маркетингова стратегия трябва също да се променят.

„Като маркетолози, трябва да третираме съдържанието като продукт“, споделя Стефани Стал, генерален мениджър в Института по контент маркетинг. Тя обясни колко важен е паралелът между начина, по който технологиите се развиват, и жизнения цикъл на контент маркетинга. Кандис Джоунс, Бранд контент лидер в Amtrak, пък подчерта значението на употребата на съдържанието с цел създаване на автентичен разговор с потребителите.

Творете, но се придържайте и към целта

Панелистите обсъдиха също, че до голяма степен контент маркетинг стратегията е обвързана със същинската цел на всеки бранд.

„Целта е да имате гледна точка и да знаете защо съществува компанията ви, а след това да помислите как това да се сведе до продуктите.“, каза Стейси Минеро, глобален ръководител на Twitter Arthouse. Според нея всяка компания трябва да се увери, че целта ѝ е тясно свързана с всяко парченце съдържание и комуникация.

Проследете успеха си

Има много начини да измерите успеха на маркетинговата стратегия и тези метрики често зависят от това къде в потребителското пътешествие се вписва брандът ви.

„Много от нашите клиенти искат да покажат бранда си и да изградят емоционална връзка на потребителите с него, сподели Джейми Люк, контент директор в The Foundry @ Meredith. „Всички искате някой да чете, гледа, обича и усеща продукта ви, а после все пак отново да се сети за него и да се върне отново.“, добави тя.

Джоунс отбеляза, че в Amtrak, където работи, информираността за марката е важна, но основни приоритети си остават стимулирането на продажби и приходите.

„Ако не планирате да измервате това, което правите, по-добре не си правете труда дори да го започвате.“, отбеляза Стефани Стал в заключение.

Разказвайте истории, които си струват

Трябва да обвържете историите, които ще разкажете, с бизнеса ви. Джоунс и екипа ѝ са създали списание на Amtrak, което са кръстили The National. В него се фокусират върху това да разказват историите на реални хора и да помогнат на потребителите да откриват места в природата, които никога преди не са виждали. Това е добре обвързано с дейността на марката, която е в обслужващия сектор и предлага пътуване с влак до множество локации.

По материал на Inc.com

Редактор: Габриела Беличовска

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ