Контент маркетинг 2020 - разказвайте истории, които си струват!

Контент маркетинг 2020 - разказвайте истории, които си струват!

Какво трябва да направи всеки бранд, ако смята и през 2020 г. да заложи в стратегията си създаването на съдържание. Вижте прогнозите и съветите на четирима експерти в сферата на контент маркетинга, споделени по време на специална панелна дискусия по време на тазгодишното издание на Седмицата на рекламата в Ню Йорк

Къде се вписва съдържанието?

Контент маркетингът еволюира постоянно, затова и разбиранията ни за това как да се впише в цялостната ни маркетингова стратегия трябва също да се променят.

„Като маркетолози, трябва да третираме съдържанието като продукт“, споделя Стефани Стал, генерален мениджър в Института по контент маркетинг. Тя обясни колко важен е паралелът между начина, по който технологиите се развиват, и жизнения цикъл на контент маркетинга. Кандис Джоунс, Бранд контент лидер в Amtrak, пък подчерта значението на употребата на съдържанието с цел създаване на автентичен разговор с потребителите.

Творете, но се придържайте и към целта

Панелистите обсъдиха също, че до голяма степен контент маркетинг стратегията е обвързана със същинската цел на всеки бранд.

„Целта е да имате гледна точка и да знаете защо съществува компанията ви, а след това да помислите как това да се сведе до продуктите.“, каза Стейси Минеро, глобален ръководител на Twitter Arthouse. Според нея всяка компания трябва да се увери, че целта ѝ е тясно свързана с всяко парченце съдържание и комуникация.

Проследете успеха си

Има много начини да измерите успеха на маркетинговата стратегия и тези метрики често зависят от това къде в потребителското пътешествие се вписва брандът ви.

„Много от нашите клиенти искат да покажат бранда си и да изградят емоционална връзка на потребителите с него, сподели Джейми Люк, контент директор в The Foundry @ Meredith. „Всички искате някой да чете, гледа, обича и усеща продукта ви, а после все пак отново да се сети за него и да се върне отново.“, добави тя.

Джоунс отбеляза, че в Amtrak, където работи, информираността за марката е важна, но основни приоритети си остават стимулирането на продажби и приходите.

„Ако не планирате да измервате това, което правите, по-добре не си правете труда дори да го започвате.“, отбеляза Стефани Стал в заключение.

Разказвайте истории, които си струват

Трябва да обвържете историите, които ще разкажете, с бизнеса ви. Джоунс и екипа ѝ са създали списание на Amtrak, което са кръстили The National. В него се фокусират върху това да разказват историите на реални хора и да помогнат на потребителите да откриват места в природата, които никога преди не са виждали. Това е добре обвързано с дейността на марката, която е в обслужващия сектор и предлага пътуване с влак до множество локации.

По материал на Inc.com

Редактор: Габриела Беличовска

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО