Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Партньорът с добри идеи
Силата на инфлуенсър маркетинга е по-голяма от всякога. Според съвместно проучване на gen.video и Geometry Global 90% от хората правят покупка, след като видят съдържание в социалните медии, а 33% вярват, че инфлуенсърите са най-довереният източник за пазаруване – двойно повече, отколкото приятелите и семейството. Само за 2017 г. са инвестирани 1 млрд. долара в Instagram инфлуенсъри, а прогнозите за тази година са цифрата да достигне около 10 млрд. долара. Преди да инвестирате и да станете част от тази статистика обаче, трябва да проучите кои инфлуенсъри прилягат на вашия бранд.
Определете аудиторията си
Винаги имайте предвид идеалния си потребител, когато се ангажирате да работите с определен инфлуенсър. Информацията за неговите потребности, демографски и психологически характеристики, поведение, навици, предпочитания и т.н. ще ви даде по-ясна представа кой трябва да привлечете към продукта или услугата си. Ако например продавате чанти за 2 хил. лева, не бихте искали да си партнирате с някой, чиято аудитория не би си купила това, което предлагате.
Къде са потребителите ви?
Помислете къде в дигиталното пространство се намират таргет аудиториите ви. Техните предпочитания трябва да съвпадат с каналите, които инфлуенсърите ви използват, вместо да си партнирате единствено в Instagram. Не е нужно да сте активни навсякъде, а на правилните места – там, където са потенциалните и настоящите ви клиенти.
Партнирайте си с хора, които имат добри идеи
Всеки бранд си има собствена история, чиято цел е да се отличи от останалите и да помогне за изграждането на връзка с потребителите. Инфлуенсърите не трябва да са само част от тази история, самите те трябва да създават добри истории. Търсете хора с добри и креативни идеи, които биха развълнували потребителите ви.
Изградете връзка
Потребителите искат последователност и търсят дългосрочни отношения. Промените в навиците им изискват време и усилия, затова докато продължите да изпълнявате обещанията си, няма причина почитателите ви да спрат да ви харесват и да се откажат от продуктите или услугите ви. Същото важи и за инфлуенсърите. Разгледайте ефективността на колаборациите ви с тях и забележете дали си партнират с всяка марка, включително и конкурентите ви, или са лоялни на вашата.
Най-добрите брандове продават чрез уникалните си истории. Ако сте като всички останали и не създавате нови идеи заедно с инфлуенсърите, с които си партнирате, вероятно ще се слеете с всички останали. Фокусирайте се върху бранда, предложението, предимствата и историята си.
Фелиша Съливан за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.