Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Отвъд логото
Да имаш мнение и преценка за нещо е израз на ценности – когато погледнем продукт на Apple и осмислим всички негови елементи – цената, дизайнът, историята, софтуера, последната реклама на бранда, която сме видели, и т.н., сравняваме нашите собствени ценности с тези на Apple. Независимо дали ще изберете да си купите смарт устройство от тази компания, или от друга, вече сте се ангажирали с бранд ценностите, представени във всеки аспект от комуникацията на Apple.
Изграждането на една марка е процес, базиран на общността, на дискусията с аудиторията и клиента, както и на буквално всяко взаимодействие на бранда с публиката. За да изградите автентичен бизнес, дори нямате нужда от лого. То е замислен символ, който е предназначен за разпознаваемост, вид талисман, служещ за отправна точка, и не е достатъчно, за да се наложите на пазара.
Когато мислите как възприемате компаниите, които имат късмета да ви вдъхновят, ако връзката има някаква дълбочина, идентичността е само рамката на това какво изпитвате. Coca-Cola, Converse или друга марка карат ли ви да се чувствате свободни, смели? Ако обръщате внимание на тези неща, ще отговорите на ценностите на тези марки. Ако пък не, няма да бъдете част от „естественото бранд племе“. Това е хубаво за всеки бизнес, тъй като ролята на бранд идентичността е не само да привлече и ангажира таргет аудиторията, но и да отхвърли онези членове, които не пасват на ценностите.
Марката е тотем. Ако споделяте определени виждания и позволите на клиентите ви да ги изразят, за да се припознаят във вас, те ще открият в бранда ви средство, което ги кара да бъдат себе си.
По материал на Medium.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Компании |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.