Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Lufthansa с нов дизайн на марката
Lufthansa е с нов облик, в който тъмносиньото се превръща във водещия цвят на марката, а жълтото става акцент с нова и важна роля – на ориентиращ и отличителен знак. Занапред цветът ще фигурира и на всяка бордна карта и всяко летищно гише на Lufthansa, съобщават от компанията
Най-забележимата промяна е новият облик на самолетите на компанията - Boeing 747- 8 и Airbus A321 представен пред повече от 3000 гости във Франкфурт и Мюнхен на специални събития миналата седмица.
„Lufthansa се промени и сега е по-съвременна и успешна от всякога. Отсега нататък това ще бъде видно за всички чрез новия дизайн“, коментира Карстен Шпор, главен изпълнителен директор на Deutsche Lufthansa AG. „Жеравът винаги ни е съпътствал и е неоспорим знак за многообещаващото бъдеще на Lufthansa. И до днес той е символ на най-високо качество, отлично обслужване, професионализъм в авиацията, надеждност, новаторство и доверие.“
Дигитализацията и променящите се изисквания на клиентите ни накараха да осъзнаем, че трябва да модернизираме външния вид на самолетите си, за да бъдем в унисон с времето, пояснява Шпор. Компанията всяка година инвестира 2 милиарда евро в нови самолети с нисък разход на гориво. Първокласните услуги на борда и на земята отговарят на индивидуалните изисквания на клиентите. Lufthansa беше удостоена с платинената награда от Международната асоциация за въздушен транспорт (IATA) за новите си дигитални услуги и стана първата и единствена авиолиния в Европа, получила петата звезда от Skytrax. Въвеждането на нова бизнес класа с новия Boeing 777-9 в рамките на две години е доказателство, че стремежът към модернизиране ще продължи и в бъдеще.
"По случай 100-годишния юбилей на жерава преработихме всеки детайл от дизайна, за да отговорим на изискванията на дигиталната епоха. Новият облик на Lufthansa придава на всеки елемент нова и модерна нотка, за да подсили въздействието му. Дизайнерите сметнаха за изключително важно да вземат неповторимия дизайн на Lufthansa бранда и да го пренесат в бъдещето.", казва още главният изпълнителен директор на Deutsche Lufthansa AG.
Традицията среща бъдещето
Жеравът, изработен преди точно 100 години от графичния артист Ото Фирле – ясно отличителен символ в небето, остава основната емблема на авиолинията. В бъдеще той ще бъде по-деликатен и в хармония с дигиталния свят. По-тънкият кръг прави жерава по-елегантен и по-ясно забележим, оставяйки му повече пространство. Като цяло търговската марка ще стане по-ефирна и елегантна.
Добре познатата синьо-жълта цветова комбинация на Lufthansa също ще бъде запазена, но използването на основните цветове ще се промени. Специално разработеното за Lufthansa синьо е малко по-тъмно, по-елегантно и се превръща във водещия цвят на марката. То символизира надеждност, прозрачност и високи ценности.
След 30 години самолетите на Lufthansa постепенно получават нов облик. Разработването на дизайна беше сложен процес, в който бяха ангажирани много експерти. Новият дизайн на самолетите бе завършен след задълбочени предварителни проучвания и повече от 800 дизайна и своеобразни цветови разработки в лабораторията. В отговор на обещанието на авиолинията за високо качество, в следващите няколко десетилетия синият цвят ще доминира в небето и на световните летища.
Вътре в самолета гостите ще забележат модернизирания дизайн на униформите на екипажа в новите им, най-често жълти, аксесоари. Занапред с новия дизайн ще бъдат и артикулите на борда като прибори за хранене, комплекти с принадлежности, одеяла и калъфки за възглавници. През идните две години ще бъдат подменени около 160 милиона артикула.
Едно от важните предизвикателства при промяната на дизайна беше да отговорим на изискванията на дигиталния свят – днес и утре. Освен усъвършенстването на жерава в унисон с новите технически изисквания, Lufthansa специално разработи свой собствен шрифт, който да бъде лесно четим на мобилни устройства и смарт часовници.
Нова кампания на марката
Откритост и любознателност – въвеждането на новата марка Lufthansa бележи начало и на новата кампания #SayYesToTheWorld. Тя предизвиква традиционните схващания и стереотипите. Lufthansa отваря прозореца към света за всички откриватели. Със стил, амбиция и качество. С разбиране към всеки. Отговорни и надеждни.
Нов дизайн и за Lufthansa Group
Имиджът на марката Lufthansa Group също е модернизиран. Новото лого вече не включва жерава и е изцяло с главни букви. Така ще бъде отчетено голямото разнообразие от марки в групата, придавайки визуална неутралност на всички компании. Новоразработеният шрифт на Lufthansa внушава непреходност и независимост. Главните букви са основна характеристика на новия дизайн на компанията.
Новото синьо на Lufthansa е и новият основен цвят на Lufthansa Group. Бялото създава усещане за лекота и независимост . Жълтото завършва палитрата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.