Три тенденции, които ще доминират в маркетинга и през 2020 година

Три тенденции, които ще доминират в маркетинга и през 2020 година

„В крайна сметка има една инвестиция, която измества всички останали: Инвестирайте в себе си“, каза преди време Уорън Бъфет. Какъв е най-добрият начин да инвестирате в себе си? Знания, разбира се! Човек се учи и се усъвършенства през целия си живот. В края на октомври предприемачът Тери Райс участва в онлайн конференцията „Глобален ден на маркетинга“, където получава възможността да попита трима свои колеги за маркетинг тенденциите през 2020 година. Ето какво споделят те.

Гласовите търсения

Джей Ди Прейтър, Quora

Смятам, че гласовите търсения са един от най-вълнуващите трендове в маркетинга през последните няколко години. Препоръчвам на маркетолозите обаче да не го следват. Може би след 2-3 години това ще се промени, но засега брандовете могат единствено да започнат да подготвят съдържанието и уебсайтовете си за гласовите търсения, без излишни усилия. Предлагам им да се фокусират върху каналите и тактиките, които биха имали действително влияние върху приходите в следващите 6 месеца.

Създаването на значими изживявания

Джон Шеата, Condé Nast

Ангажирането е ключов фактор в създаването на значими взаимоотношения с аудиторията ви. То започва от потребителското изживяване в реална среда и продължава с ангажирането в социалните платформи. Трябва обаче да имате ясни метрики за успех. Много е важно да определите кое е съдържанието, от което потребителите най-много се интересуват, за да продължите да го надграждате. Преди две години Condé Nast Traveler лансира колекция от статии покрай Международния ден на жената, за да отбележи вдъхновяващите жени пътешественички по света. За да продължи диалога и да се свърже още повече с тези жени, Condé Nast създаде „Фейсбук“ група с името “Women Who Travel” („Жени, които пътуват“), чиято цел бе да се превърне в пространство, в което жените споделят своите приключения, предлагат съвети и формират общество от еднакво мислещи жени. Днес групата има над 140 хил. членове.

Продължаващата доминация на видеото

Алекс Рин, LinkedIn

Видеата ще продължат да властват. Има причина бутонът Play да е най-завладяващият call-to-action в мрежата. В LinkedIn видеата са най-бързо растящият вид съдържание. Потребителите прекарват почти 3 пъти повече време в гледане на видео реклами, в сравнение с времето, прекарано в гледане на статично спонсорирано съдържание. И след като стартирахме LinkedIn Live през февруари тази година, видяхме, че видеата на живо привличат 7 пъти повече реакции и 24 пъти повече коментари от обикновените видеа.

Въпреки това, много B2B маркетолози или смятат, че техните продукти не са достатъчно бляскави за видео, или, че им трябва бюджет с размерите на този на Netflix, за да им се получи. Това обаче не е така. През 2020 година ще видим много повече B2B маркетолози да експериментират с ефективността на видеата, без това да изисква да инвестират целия си бюджет.

По материал на Entrepreneur.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ