Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|MediaCom Bulgaria e новата медийна агенция на P&G
MediaCom Bulgaria поема медийното обслужване на всички брандове в портфолиото на гиганта в пазара на бързооборотни стоки P&G.
След присъединяването на агенцията към Ogilvy Group Bulgaria преди по-малко от 3 години, MediaCom се развива динамично. Днес сред клиентите й са GSK, Betfair, KFC, Procter & Gamble, HBO, Danone, Rayanair, Unicredit Bulbank, Shell, Bayer и още брандове от различни бизнес сектори.
Ръстът й за последните две години е над 200%. Екипът се увеличава успоредно и в момента е от 11 експерти в сферата на проучванията, планирането и купуването на медийно време и пространство.
“Най-важно за нас е да предлагаме работещи бизнес решения. Стремим се да помагаме на партньорите ни да постигат реални резултати, които са лесно измерими. В последната година реализираме все повече нестандартни партньорства, които надграждат доверието и емоционалната връзка на клиентите ни с целевите им групи. Експериментираме с нестандартни формати, които водят след себе си нови кампании заради страхотните резултати”, казва Женя Гуцова, изпълнителен директор на MediaCom за България.
Ogilvy Group Bulgaria, към която принадлежи агенцията, в момента включва компаниите Ogilvy&Mather, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, Metric DS и Intomedia. Тя предлага стратегическо бизнес консултиране и 360° комуникацииoнно обслужване. Групата обслужва над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.