MediaCom Bulgaria e новата медийна агенция на P&G

MediaCom Bulgaria e новата медийна агенция на P&G

MediaCom Bulgaria поема медийното обслужване на всички брандове в портфолиото на гиганта в пазара на бързооборотни стоки P&G.

След присъединяването на агенцията към Ogilvy Group Bulgaria преди по-малко от 3 години, MediaCom се развива динамично. Днес сред клиентите й са GSK, Betfair, KFC, Procter & Gamble, HBO, Danone, Rayanair, Unicredit Bulbank, Shell, Bayer и още брандове от различни бизнес сектори. 

Ръстът й за последните две години е над 200%. Екипът се увеличава успоредно и в момента е от 11 експерти в сферата на проучванията, планирането и купуването на медийно време и пространство.

“Най-важно за нас е да предлагаме работещи бизнес решения. Стремим се да помагаме на партньорите ни да постигат реални резултати, които са лесно измерими. В последната година реализираме все повече нестандартни партньорства, които надграждат доверието и емоционалната връзка на клиентите ни с целевите им групи. Експериментираме с нестандартни формати, които водят след себе си нови кампании заради страхотните резултати”, казва Женя Гуцова, изпълнителен директор на MediaCom за България.

Ogilvy Group Bulgaria, към която принадлежи агенцията, в момента включва компаниите Ogilvy&Mather, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, Metric DS и Intomedia. Тя предлага стратегическо бизнес консултиране и 360° комуникацииoнно обслужване. Групата обслужва над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
САЩ налагат мита от 30% върху вноса от ЕС и Мексико