Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Медийна агенция Zenith с нов подход на работа
Медийна агенция Zenith, част от групата Publicis One в България, съобщи, че променя корпоративната си идентичност и започва да прилага нов подход на работа на българския комуникационен пазар.
Промяната е част от глобална визия за развитието на бранда Zenith. Агенцията има ново позициониране, което ще й даде възможност да упражнява водеща роля в пазарната трансформация, за да стимулира ръста и развитието на своите клиенти.
Благодарение на новия си подход, наречен ROI+, Zenith ще фокусира дейността си към решаване на бизнес предизвикателства чрез модерни комуникационни модели, предоставяйки три основни ползи за клиентите, посочват нейни представители.
Първата полза е създаване на дългосрочни стратегии, които осигуряват по-голяма възвръщаемост на инвестициите чрез трансформация на бизнеса на даден клиент. На второ място е фокусът върху потребителите и персоналната комуникация с тях. Третата полза е увеличаването на ефективността на компаниите чрез новаторски инструменти за работа, като автоматизирани решения и алгоритми за машинно учене.
Промяната в позиционирането и модела на работа на Zenith са съпътствани с промяна на корпоративно лого и визуалната идентичност, както и с нов глобален уебсайт, пресъздаващ новия модел на взаимодействие с клиентите и потребителите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.