На шопинг в Instagram (инфографика)

На шопинг в Instagram (инфографика)

Търсите ли начини да постигнете добри резултати в продажбите онлайн през празничния сезон? Instagram Shops – една от платформите за електронна търговия, тясно обвързана със социалните мрежи, предлага възможност за достигане до ангажирани и активни потребители, пише Social Media Today.

От Instagram имат няколко препоръки за максимален ефект на усилията на брандовете в ситуациите, в които решат да предлагат опция за пазаруване на аудиторията. Обобщени са в следващата инфографика.

[[{"fid":"384461","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2977,"width":593,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
На днешната дата, 10 ноември. Рождениците днес
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Китайските потребителските цени се върнаха към растеж през октомври
Цитат на деня