Три препоръки от Инстаграм за още по-голямо вниманието към вашия бизнес (инфографика)

Три препоръки от Инстаграм за още по-голямо вниманието към вашия бизнес (инфографика)

Опитвате се да увеличите резултатите от усилията си в Instagram в празничния сезон? Платформата сама предоставя три прости препоръки, с които да помогне да увеличите ангажираността на потребителите в полза на бизнеса си.

Социалната мрежа споделя съветите си чрез Лоли Ху, основател на марката за канцеларски материали “Oh Lolly Day”, която набра популярност в Instagram.

Малките бизнеси винаги се разрастват. Споделете историята си чрез инструментите на платформата, включително с пост на началната страница или в история.

Създайте поредица, в която да се включи и аудиторията. Използвайте хаштагове, за да насърчите дискусия по някаква тема и потребителите да не стоят безучастни.

Специални моменти. Създайте анимации или филтри, свързани с бизнеса ви, които всеки може да използва и споделя със своите приятели.

[[{"fid":"383499","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3384,"width":840,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ