Нов подход за новите поколения

Нов подход за новите поколения

Като бизнес консултант, често трябва да напомням на собствениците на малък бизнес, че маркетингът им трябва да бъде по-интерактивен. Новите поколения клиенти реагират по-добре на „участващия“ подход, пише Мартин Звилинг за Inc.com.

Той се зароди преди години и днес включва интерактивни интернет реклами, както и персонализирани заявки за принос към дизайна на бъдещи продукти и инфлуенсъри в социалните медии. Този нов подход е важен за всеки бизнес и въплъщава някои нови маркетинг правила, върху които трябва да се съсредоточите.

Направете маркетинга си динамичен

Дните на дългосрочните кампании, които остават непроменени, отминаха. Трябва постоянно да тествате нови подходи и да искате обратна връзка. Стъпка в правилната посока би било възползването от новите инструменти, предлагани на много ниска цена, включително спонсорирани подкасти, блогове, видимост в онлайн общностите.

Мотивирайте потребителите да се ангажират

Награждавайте потребителите за тяхната ангажираност с отстъпки и купони, запазете динамично взаимодействието с тях и ги окуражавайте да се върнат отново. Това изисква култура на отговорност и фокус върху потребителя. Маркетингът трябва да е топ приоритет на всички в екипа.

Партнирайте си с други брандове

Много успешният маркетинг план на ресторант близо до мен предлагаше комбиниране на цветя, храна и напитки от различни фирми, креативно събрани в една обща опаковка. Хората помнят и одобряват хибридните подходи, а те са ефективни и като експеримент, ако проучвате начините за разширяване на собствената си марка в нови сегменти.

***

Маркетингът вече не е еднопосочен разговор. Колко време мина от последната промяна в маркетинг стратегията ви? Увеличават ли се разходите ви, намалява ли възвръщаемостта от инвестициите? Опитайте се да се вслушате в аудиторията, за да запазите позитивните резултати.

По материал на Мартин Звилинг за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ