Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нов подход за новите поколения
Като бизнес консултант, често трябва да напомням на собствениците на малък бизнес, че маркетингът им трябва да бъде по-интерактивен. Новите поколения клиенти реагират по-добре на „участващия“ подход, пише Мартин Звилинг за Inc.com.
Той се зароди преди години и днес включва интерактивни интернет реклами, както и персонализирани заявки за принос към дизайна на бъдещи продукти и инфлуенсъри в социалните медии. Този нов подход е важен за всеки бизнес и въплъщава някои нови маркетинг правила, върху които трябва да се съсредоточите.
Направете маркетинга си динамичен
Дните на дългосрочните кампании, които остават непроменени, отминаха. Трябва постоянно да тествате нови подходи и да искате обратна връзка. Стъпка в правилната посока би било възползването от новите инструменти, предлагани на много ниска цена, включително спонсорирани подкасти, блогове, видимост в онлайн общностите.
Мотивирайте потребителите да се ангажират
Награждавайте потребителите за тяхната ангажираност с отстъпки и купони, запазете динамично взаимодействието с тях и ги окуражавайте да се върнат отново. Това изисква култура на отговорност и фокус върху потребителя. Маркетингът трябва да е топ приоритет на всички в екипа.
Партнирайте си с други брандове
Много успешният маркетинг план на ресторант близо до мен предлагаше комбиниране на цветя, храна и напитки от различни фирми, креативно събрани в една обща опаковка. Хората помнят и одобряват хибридните подходи, а те са ефективни и като експеримент, ако проучвате начините за разширяване на собствената си марка в нови сегменти.
***
Маркетингът вече не е еднопосочен разговор. Колко време мина от последната промяна в маркетинг стратегията ви? Увеличават ли се разходите ви, намалява ли възвръщаемостта от инвестициите? Опитайте се да се вслушате в аудиторията, за да запазите позитивните резултати.
По материал на Мартин Звилинг за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.