Нов подход за новите поколения

Нов подход за новите поколения

Нов подход за новите поколения

Като бизнес консултант, често трябва да напомням на собствениците на малък бизнес, че маркетингът им трябва да бъде по-интерактивен. Новите поколения клиенти реагират по-добре на „участващия“ подход, пише Мартин Звилинг за Inc.com.

Той се зароди преди години и днес включва интерактивни интернет реклами, както и персонализирани заявки за принос към дизайна на бъдещи продукти и инфлуенсъри в социалните медии. Този нов подход е важен за всеки бизнес и въплъщава някои нови маркетинг правила, върху които трябва да се съсредоточите.

Направете маркетинга си динамичен

Дните на дългосрочните кампании, които остават непроменени, отминаха. Трябва постоянно да тествате нови подходи и да искате обратна връзка. Стъпка в правилната посока би било възползването от новите инструменти, предлагани на много ниска цена, включително спонсорирани подкасти, блогове, видимост в онлайн общностите.

Мотивирайте потребителите да се ангажират

Награждавайте потребителите за тяхната ангажираност с отстъпки и купони, запазете динамично взаимодействието с тях и ги окуражавайте да се върнат отново. Това изисква култура на отговорност и фокус върху потребителя. Маркетингът трябва да е топ приоритет на всички в екипа.

Партнирайте си с други брандове

Много успешният маркетинг план на ресторант близо до мен предлагаше комбиниране на цветя, храна и напитки от различни фирми, креативно събрани в една обща опаковка. Хората помнят и одобряват хибридните подходи, а те са ефективни и като експеримент, ако проучвате начините за разширяване на собствената си марка в нови сегменти.

***

Маркетингът вече не е еднопосочен разговор. Колко време мина от последната промяна в маркетинг стратегията ви? Увеличават ли се разходите ви, намалява ли възвръщаемостта от инвестициите? Опитайте се да се вслушате в аудиторията, за да запазите позитивните резултати.

По материал на Мартин Звилинг за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ