Най-добрите рекламни кампании на 2019-а - Част 1

Най-добрите рекламни кампании на 2019-а - Част 1

Най-добрите рекламни кампании на 2019-а - Част 1

В шеги, много силни истории, очаквани дискусии и неочаквани обрати преминаха тази година рекламните кампании на едни от най-големите брандове в света. Ежегодната класация на AdWeek показва добрите и запомнящите се примери за това.

20. Reebok | „Щурмувай игрището“

Агенция: Venables Bell & Partners

Тази кампания отбеляза последната работа на агенцията Venables Bell с клиента ѝ Reebok, с който работи от 5 години. Тя е едновременно зловеща, но и много изкусна нотка за края на едни дългосрочни взаимоотношения. Напомняща азиатски филм на ужасите, в рекламата се случва нещо неочаквано за едно баскетболно игрище, а нещата остават интересни до самия край.

19. McDonald’s | „Дъжд“

Агенция: TBWA

През изминалата година офисът на TBWA Париж беше хъб за иновативни идеи за веригата ресторанти за бързо хранене, от който излязоха едни от най-успешните кампании. Сред тях беше печатната и външна реклама, която много семпло, но сполучливо напомня на всеки, че може да си поръча, вместо да излиза навън в дъждовните дни.

[[{"fid":"346016","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":660,"width":890,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

18. Apple | „Недостатъците“

Рекламистите обичат да говорят за „сторителинг“, но сравнително малко реклами действително разказват истории. Този забавен спот успява да го направи, като същевременно демонстрира голяма част от предимствата на устройствата, предлагани от Apple. Брандът е отказал да възложи задачата на рекламна агенция, но рекламата е продуцирана от студио Smuggler и режисирана от Марк Малой, който през изминалата година помогна за създаването на още един клип, „Изненадата“.

17. March For Our Lives | „Поколението“

Агенция: McCann

Престрелките в десетки американски училища вдъхновяват групата за защита на човешките права, March For Our Lives, за създаването на клип, в който дете е показано като експерт за справяне със стрелец.

16. Coca-Cola | „Опитайте да не чувате това“

Агенция: David

„Синестезия“ не е термин, който се чува често в рекламата, но Coca-Cola и агенцията David създадоха цяла кампания около това явление. Изображения на кола, която е напът да бъде отворена, предизвикват въображението на зрителя да си представи звука, който свързва с отварянето на бутилка или кен от освежаващата напитка. Във време, в което аудио брандингът е един от най-горещите маркетингови трендове, Coca-Cola показа, че може да не издава нито звук.

[[{"fid":"346017","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":354,"width":640,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

15. Splenda | „Стевия: Най-сладкото нещо, което можеш да отгледаш“

Агенция: Humanaut

Тази реклама е неочаквано забавна, перфектно представена и съдържа елементът на изненадата. Тя представя подсладителя стевия като част от черния пазар, подобно на марихуаната, с което съживява интереса към тази категория продукти.

14. Renault Clio | „30 години в създаването“

Агенция: Publicis.Poke

Макар че участието на ЛГБТЕ обществото в рекламите се засилва през последните години, маркетолозите забравят да пресъздадат романтиката им, когато става дума за това как включват гей и транссексуалните образи в рекламите си. В това отношение автомобилният гигант „Рено“ може да се нарече пионер. Със своята реклама за детското приятелство на две момичета, прераснало в любов, предизвика емоциите и коментарите на стотици потребители в мрежата.

13. Фондация SickKids | „SickKids срещу ето защо“

Рекламна агенция: Cossette

Канадската болница SickKids и агенция Cossette си извоюваха глобално признание за техните реклами през последните години, но от 2017-а насам фондацията към институцията продължава със задачата да събере 1.3 млрд. долара, за да изгради ново, по-модерно лечебно заведение. Тази година маркетинговият екип реши да даде по-голяма гласност на мисията си.

12. Disneyland Париж | „Малкото патенце“

Агенция: BETC

Парижката агенция BETC изостави обичайните реклами с развълнувани семейства, разглеждащи атракциите на Disneyland и заложи на това да разкаже анимирана история на един не много познат герой на компанията.

11. Apple | „Каквото се случи в твоя iPhone, си остава в твоя iPhone“

Агенция: TBWA

Американската корпорация Apple, която не присъства официално на Международното потребителско електронно изложение в Лас Вегас, впечатли потребителите с билборда, който разположи в американския град, само на метри от мястото на събитието. Една от най-горещите теми в дигиталния свят тази година е опазването на потребителските данни, а с посланието „Каквото се случи в твоя iPhone, си остава в твоя iPhone“ компанията каза това, което всички искаха да чуят.

[[{"fid":"346018","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2893,"width":4457,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ