Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-стойностните брандове може да се обезценят с близо 400 млрд. долара
Най-скъпите брандове в САЩ може да загубят 393 млрд. долара от стойността си тази година заради икономическите щети, причинени от коронавируса. Това прогнозира консултантската фирма Brand Finance, цитирана от Marketing Dive.
Сериозно засегнати са компаниите от текстилната индустрия, финансите, авиацията и хотелиерството, докато тези за електронна търговия, медии и телекомуникация имат шанс да натрупат дивиденти, тъй като потребителите силно разчитат на услугите им, докато са вкъщи.
Авиолиниите претърпяват най-сериозно сътресение, защото тяхната стойност продължава да намалява. Тази на United Airlines е спаднала с 3% до 8.2 млрд. долара, а на Delta – с 9% до 9.2 млрд. долара.
Същевременно най-облагодетелствани са брандовете, силно ангажиращи потребителите в дигиталното пространство. Стойността на Amazon е нараснала с цели 18% от миналата година насам до 220 млрд. долара.
В момента най-стойностният медиен бранд е Facebook със своите 79.8 млрд. долара, въпреки че и той отбележи спад с 4% заради скандала с Cambridge Analytica, който доведе до глоба от 5 млрд. долара. За сметка на това много рязък скок се наблюдава при дъщерния бранд на технологичната корпорация, Instagram – с 58% до 26.4 млрд. долара.
Положителен резултат има и при стрийминг платформите YouTube и Netflix, съответно 17% до 44.5 млрд. долара и 8% до 22.9 млрд. долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Производителят на Labubu със скок в продажбите след пускането на мини версията на играчката
Компании |Adidas повишава прогнозата за печалба благодарение на бум в продажбите на ретро маратонки
Компании |Луис де Гиндос смята настоящите нива на лихвите на ЕЦБ за „адекватни“
Финанси |Unicredit потвърди прогнозата си за годишната печалба след по-силно от очакваното тримесечие
Компании |КЗК, КЗП, КРС и „Активни потребители“ ще си сътрудничат при кампаниите „Черен петък“
Общество |Цената на златото се срина и всички се питат защо
Финанси |Русия удари с дронове детска градина в Харков
Свят |Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
ЕС |Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
Общество |Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
Компании | Advertorial |„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Технологии |Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
България |Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
Компании |

Коментари
Няма въведени кометари.