Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Не спирайте да им говорите
Страх, притеснения за здравето и средствата... Светът, който познаваме, се преобърна и много компании орязват бюджетите си за маркетинг и комуникация, за да спестят пари. Това обаче може да е най-подходящият момент да взаимодействате с аудиторията, смята Кандис Лий Рийвс, дигитален копирайтър в платформата за дигитални съобщения Everlytic.
Ето какво сподели тя за мрежата за глобални медии FIPP, подкрепяща свободата на словото и рекламите.
Защо да продължаваме да комуникираме?
Защото светът се промени драстично за кратко време. Хората искат да запазят важните неща в живота си и бизнесът ви може да изиграе роля в това. Така че, ако все още не сте комуникирали с нито една от заинтересованите си страни и все още сте в позиция да го направите, действайте възможно най-скоро.
В допълнение Everlytic отбелязва в свое проучване, че общият процент отваряния на имейли през месец март е бил много висок, приблизителен на данните от Черния петък миналата година. Изграждането на лоялност сега може да помогне на бизнеса ви да се възстанови по-бързо, когато всичко това приключи.
Как да продължим да комуникираме?
Фокусирайте се върху евтините канали
Бюджетите ви са затегнати. Ако не можете да преминете през пандемията с нормалната скорост, фокусирайте се върху евтините канали – имейли, SMS-и и социалните мрежи.
Подгответе се за адаптация
В тази ситуация планирането напред във времето е просто невъзможно. Задръжте погледа си върху краткосрочните планове и бъдете готови да промените стратегията си, когато се променят средата и социалните обстоятеслтва. Например в маркетинг отдела на Everlytics стратегията се приема месец за месец.
Споделяйте полезно съдържание
В момента моделите на покупки на потребителите са много непоследователни, така че обърнете повече внимание на поддържането и увеличаването на информираността за марката (brand awareness) чрез полезно съдържание. В крайна сметка това търсят повечето публики в момента – някой, който да им помогне, а не да им продава.
Бъдете внимателни
Сега не е моментът да бъдете забавни, игнориращи болката на хората, и да се държите, сякаш нищо не се е променило. Уверете се, че посланията ви са любезни и внимателни.
Изключителните обстоятелства изискват изключително мерки. И глобална пандемия, каквато е COVID-19, е доста необичайна. Ако смятате да правите промени в бизнеса си, за да намалите дългосрочното въздействие, ви разбирам. Но бъдете внимателни, за да не изпаднете в голямо затруднение, когато всичко свърши.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.