Не спирайте да им говорите

Не спирайте да им говорите

Страх, притеснения за здравето и средствата... Светът, който познаваме, се преобърна и много компании орязват бюджетите си за маркетинг и комуникация, за да спестят пари. Това обаче може да е най-подходящият момент да взаимодействате с аудиторията, смята Кандис Лий Рийвс, дигитален копирайтър в платформата за дигитални съобщения Everlytic.

Ето какво сподели тя за мрежата за глобални медии FIPP, подкрепяща свободата на словото и рекламите.

Защо да продължаваме да комуникираме?

Защото светът се промени драстично за кратко време. Хората искат да запазят важните неща в живота си и бизнесът ви може да изиграе роля в това. Така че, ако все още не сте комуникирали с нито една от заинтересованите си страни и все още сте в позиция да го направите, действайте възможно най-скоро.

В допълнение Everlytic отбелязва в свое проучване, че общият процент отваряния на имейли през месец март е бил много висок, приблизителен на данните от Черния петък миналата година. Изграждането на лоялност сега може да помогне на бизнеса ви да се възстанови по-бързо, когато всичко това приключи.

Как да продължим да комуникираме?

Фокусирайте се върху евтините канали

Бюджетите ви са затегнати. Ако не можете да преминете през пандемията с нормалната скорост, фокусирайте се върху евтините канали – имейли, SMS-и и социалните мрежи.

Подгответе се за адаптация

В тази ситуация планирането напред във времето е просто невъзможно. Задръжте погледа си върху краткосрочните планове и бъдете готови да промените стратегията си, когато се променят средата и социалните обстоятеслтва. Например в маркетинг отдела на Everlytics стратегията се приема месец за месец.

Споделяйте полезно съдържание

В момента моделите на покупки на потребителите са много непоследователни, така че обърнете повече внимание на поддържането и увеличаването на информираността за марката (brand awareness) чрез полезно съдържание. В крайна сметка това търсят повечето публики в момента – някой, който да им помогне, а не да им продава.

Бъдете внимателни

Сега не е моментът да бъдете забавни, игнориращи болката на хората, и да се държите, сякаш нищо не се е променило. Уверете се, че посланията ви са любезни и внимателни.

Изключителните обстоятелства изискват изключително мерки. И глобална пандемия, каквато е COVID-19, е доста необичайна. Ако смятате да правите промени в бизнеса си, за да намалите дългосрочното въздействие, ви разбирам. Но бъдете внимателни, за да не изпаднете в голямо затруднение, когато всичко свърши.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ