Нова Броудкастинг Груп поема рекламните продажби на още два канала

Нова Броудкастинг Груп поема рекламните продажби на още два канала

Нова Броудкастинг Груп сключва ново стратегическо партньорство за продажба на рекламно време за България в два телевизионни канала от портфолиото на Viacom International Media Networks, част от Viacom Inc.

Тя става търговски представител на телевизиите Nickelodeon и Nick Jr.

Новината за сътрудничеството идва дни, след като групата обяви, че от 1 ноември 2017 г. ще отговаря за рекламните продажби на трите телевизии Travel Channel, Fine Living и Food Network, част от американската компания Scripps Networks Interactive.

Viacom International Media Networks (VIMN) обединява много от най-добрите глобални мултимедийни развлекателни марки. Като част от тяхното портфолио Nickelodeon и Nick Jr. са телевизии №1 сред децата в цял свят. Nickelodeon предлага анимационни филми, сериали и предавания на живо, изпълнени с хумор, игри и вдъхновение.

Nick Jr. е "умно място за игри" – каналът предоставя комбинация от умно и забавно съдържание, която позволява на децата да учат, докато играят.

Благодарение на партньорството с VIMN, Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби на седем международни групи и 21 телевизии, което дава възможност на рекламодателите в България да достигат до още по-богато и разнообразно съдържание.

"Партньорството с VIMN е успешна стъпка в дългосрочната стратегия на Нова Броудкастинг Груп да обогатява порфтфолиото от телевизионни канали, чиито рекламни продажби управлява. Присъединяването на телевизиите Nickelodeon и Nick Jr. към нашето семейство е доказателство за доверието на нашите партньори да ги представляваме на рекламния пазар в България", коментира Красимира Василева, директор продажби в групата. 

"Nickelodeon – водеща детска развлекателна марка в глобален мащаб и в Централна и Източна Европа, се превърна в един от най-популярните детски канали в България през последните години. Вълнуваме се от сътрудничеството с Нова Броудкастинг Груп като утвърден, опитен местен партньор в продажбата на реклама. Разчитаме заедно още повече да развием този невероятен бранд и да постигнем максималния му потенциал в страната. Виждаме голям потенциал на този пазар, затова решихме да стартираме и Nick Jr. България в началото на следващата година, за да предложим на клиентите разнообразие от възможности като нестандартна реклама и събития – в допълнение към рекламните клипове", казва Дариуш Янчевски, вицепрезидент на Viacom International Media Networks за Централна и Източна Европа и Израел.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите