Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нова Броудкастинг Груп поема рекламните продажби на още два канала
Нова Броудкастинг Груп поема рекламните продажби на още два канала
Нова Броудкастинг Груп сключва ново стратегическо партньорство за продажба на рекламно време за България в два телевизионни канала от портфолиото на Viacom International Media Networks, част от Viacom Inc.
Тя става търговски представител на телевизиите Nickelodeon и Nick Jr.
Новината за сътрудничеството идва дни, след като групата обяви, че от 1 ноември 2017 г. ще отговаря за рекламните продажби на трите телевизии Travel Channel, Fine Living и Food Network, част от американската компания Scripps Networks Interactive.
Viacom International Media Networks (VIMN) обединява много от най-добрите глобални мултимедийни развлекателни марки. Като част от тяхното портфолио Nickelodeon и Nick Jr. са телевизии №1 сред децата в цял свят. Nickelodeon предлага анимационни филми, сериали и предавания на живо, изпълнени с хумор, игри и вдъхновение.
Nick Jr. е "умно място за игри" – каналът предоставя комбинация от умно и забавно съдържание, която позволява на децата да учат, докато играят.
Благодарение на партньорството с VIMN, Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби на седем международни групи и 21 телевизии, което дава възможност на рекламодателите в България да достигат до още по-богато и разнообразно съдържание.
"Партньорството с VIMN е успешна стъпка в дългосрочната стратегия на Нова Броудкастинг Груп да обогатява порфтфолиото от телевизионни канали, чиито рекламни продажби управлява. Присъединяването на телевизиите Nickelodeon и Nick Jr. към нашето семейство е доказателство за доверието на нашите партньори да ги представляваме на рекламния пазар в България", коментира Красимира Василева, директор продажби в групата.
"Nickelodeon – водеща детска развлекателна марка в глобален мащаб и в Централна и Източна Европа, се превърна в един от най-популярните детски канали в България през последните години. Вълнуваме се от сътрудничеството с Нова Броудкастинг Груп като утвърден, опитен местен партньор в продажбата на реклама. Разчитаме заедно още повече да развием този невероятен бранд и да постигнем максималния му потенциал в страната. Виждаме голям потенциал на този пазар, затова решихме да стартираме и Nick Jr. България в началото на следващата година, за да предложим на клиентите разнообразие от възможности като нестандартна реклама и събития – в допълнение към рекламните клипове", казва Дариуш Янчевски, вицепрезидент на Viacom International Media Networks за Централна и Източна Европа и Израел.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.