Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нова година - нов контент маркетинг
Нова година - нови предизвикателства! Време е да се преоценят стратегиите, да бъде запазено това, което работи, и да бъде подобрено, онова, което не е достатъчно ефективно.
За маркетинга на съдържанието е много важно периодично да се уверявате, че работи добре за таргет аудиторията ви. Ако има нещо, което ще осигури високи нива на органичен трафик към уебсайта ви, това е именно той. Когато той предлага добавена стойност и е написан за правилните публики, контент маркетингът генерира лийдове, продажби и още много позитиви.
Ако бизнесът ви има нужда от подобрения в контент маркетинг стратегията, ето няколко предложения на какво да обърнете внимание.
Прецизирайте стратегията си
Щом съдържанието не ви носи очакваните резултати време е да преоцените стратегията, към която до момента сте се придържали. Ако се провалите в опита да имате качествено съдържание, то не би било в състояние да ви осигури достатъчно трафик към уебсайта.
Обърнете внимание на следните метрики на уебсайта:
- Продължителността на сесиите
- Броят на уникалните посетители
- Броят на посетителите, които се връщат отново
- Най-използваните органични ключови думи
Когато знаете какво точно трябва да подобрите, е по-лесно да създадете правилната маркетинг стратегия за бизнеса си и да определите целите си.
Определете целевата си аудитория
Нещо, което маркетолозите трябва да имат предвид, когато пишат, е аудиторията. Невъзможно е да поддържате интереса на читателя, ако не знаете от какво има нужда той. Опознайте го по-добре, създавайки т.нар. buyer персони, очертаващи най-важните детайли на потребителя, като например локация, възраст, приходи, покупателни навици, болки и т.н. Тази стъпка е важна за развитието ви в бъдеще, защото много бързо и лесно ви казва какво кара аудиторията ви да се връща отново при вас.
Подобрете съдържанието
Вероятна причина да оставате незабелязани може да е стандартът ви. Публиката забелязва малките детайли. Тя разбира кога се опитвате безнадеждно да я ангажирате с всъщност безинтересно съдържание – именно затова е важно да го усъвършенствате.
Визуалното съдържание ще е водещо и през 2020-а. Компанията Cisco прогнозира, че до 2022 г. видеото ще представлява повече от 80% от целия интернет трафик, именно защото то има свойството да ангажира. Редом с него, изображенията също ще играят ключова роля от подобрението на стратегията ви за съдържанието, което създавате. Затова в момента, в който текстът вече няма да е способен да задържи публиката ви, трябва да започнете да разказвате историите си по-привлекателно.
Стефани Уелс за Inc.com
Редактор: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.