Водещите трендове в потребителската култура през 2022 година според Instagram

Водещите трендове в потребителската култура през 2022 година според Instagram

Водещите трендове в потребителската култура през 2022 година според Instagram

Като част от усилията за свързване с по-младата аудитория и запазване на позициите си като двигател на културното влияние, Instagram публикува нов доклад с прогнозни тенденции за 2022 година, който подчертава редица нарастващи движения в различни категории, за да помогне на марките и търговците по-добре да разберат важните промени, пише Social Media Today.

Докладът от 13 страници подчертава тенденции в няколко области, включително храна, уелнес, мода и красота. Ето и част от най-важните наблюдения.

[[{"fid":"385734","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":372,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

[[{"fid":"385736","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":368,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Освен доклада, Instagram публикува и серия от видео интервюта с инфлуенсъри от различни жанрове.

Вижте пълния доклад тук.

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ