Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|От какво се нуждаят?
Днешният постоянно променящ се бизнес пейзаж изисква постоянната разработка на нови инструменти за стимулиране на продажбите и подобряване на клиентското обслужване. Да бъдете до клиентите си в този несигурен момент е изключително важно.
Пандемията от новия коронавирус преждевременно наложи поддържането на отношенията с потребителите да продължи във виртуална среда. Това води и до промяната от „знам какви са потребностите на клиентите ми“ към „искам да науча какви са потребностите на клиентите ми“.
В книгата си „Катализаторът: Как да променим мислите на всеки“ проф. Джона Бъргър от Бизнес училище „Уортън“ описва въпросите, които трябва да си зададем, за да стигнем до заключението от какво имат нужда хората, които използват продуктите и/или услугите ни.
1. Как се чувстваме в настоящата ситуация?
2. Кой е най-добрият възможен сценарий?
3. Какво пречи в преминаването към следваща стъпка от плана ни?
4. Какво опции сме обмислили?
5. Какво все още не сме опитали?
6. По-голямо въздействие ли щеше да има предприемането на едно действие вместо друго?
7. Какви са перспективите ни след една, три, пет години?
8. Чие мнение е важно за нас?
9. Ако вземахме решенията еднолично, какви щяха да са те?
10. Какво можеше да се случи, ако бяхме/не бяхме предприели действието Х?
11. Кое ни е най-трудно в момента?
12. За какво таим най-голяма надежда в момента?
13. Кое работи най-добре?
14. Какви възможности имаме пред себе си?
15. Какво сме готови да опитаме?
16. Какво можем все още да направим така, както го бяхме планирали?
17. Какво все още можем да постигнем, но с различни средства (време, бюджет, хора и т.н.)?
18. Какво може да се случи в момента?
19. От както можем да се откажем и от какво – не?
20. Кое е най-вълнуващо за нас самите в заложените планове?
21. Как можем да партнираме на потребителите?
Дебора Ригел, лектор и лидерски консултант, за Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Компании |Япония наема Wood Mackenzie за оценка на проекта за втечнен природен газ в Аляска
Енергетика |Марките залагат на възраждане на лукса на модния подиум
Бизнес |Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Политика |Зеленият пипер и зелето поскъпват. Доматите, сиренето и киселото мляко поевтиняват
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Хороскоп |Атанас Зафиров за визитата си в Китай: Поканата беше чисто партийна
Политика |„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Свят |Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Свят |Зелена вълна на борсите в Европа и Азия въпреки политическите сътресения
Финанси |Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Свят |За втори път: Карлос Алкарас спечели титлата на Откритото първенство на САЩ по тенис
Спорт |Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж
Финанси |

Коментари
Няма въведени кометари.