Отличавай се умно

Отличавай се умно

d:istinkt си поставя за цел да стане най-предпочитаната агенция, намирайки пресечната точка между стратегия, творчество и резултати

20-годишна комуникационна агенция стартира новата си стратегия с напълно нов бранд: d:istinkt. Екипът води смело в новите тенденции с ново име, визуална идентичност, модерен сайт и профили в социалните медии. Двигателят на промяната е 30-годишният Боян Иванович, който само преди две години поема управлението на една от водещите агенции у нас в свои ръце. От тогава до сега агенцията променя своето портфолио с нови услуги в бранд консултирането, печели нови клиенти и успява да стане седмата най-голяма PR агенция в страната.

„Името d:istinkt отразява това, което сме в момента – и като екип, и като възможности, и като визия за бъдещето. Това, което ни отличава от другите, е нашият инстинкт да правим нещата по правилния начин, да съчетаем традиционното с новото. Ние сме различни и това става ясно още на първата среща с нас“, казва Иванович, докато ни запознава с екипа си.

Хората в агенцията са млади, общителни и креативни и както често казват, брутално честни с клиентите. Това, разбира се, има своите предимства и недостатъци, но клиентите им имат доверие. Причината е, че въпреки младостта и дързостта, която притежава екипът на d:istinkt, той е опитен и безкомпромисен към качеството на услугите. „Ние предлагаме на клиентите си работещи, а не просто креативни решения“, казва Боян. Хубавото е, че стратегиите на екипа обикновено се оказват правилни, откъдето идва и идеята за новия слоган на компанията – Usually right.

Ефективност е една от ключовите думи, на които залагат всички в агенцията. И с радост могат да се похвалят с редица успешни кампании, реализирани в последните две години. Сред тях се откроява „Учителите на България“, реализирана за издателство „Клет България“ съвместно с в. „24 часа“, с която показват най-доброто от българския учител. Изпък­ва и кампанията „Дигитални скаути“ за Telenor, благодарение на която само за ден
17 хил. младежи получават ценни съвети как да се предпазят от опасностите в интернет.

За последните две години агенцията печели клиенти, като издателство „Клет България“, Lidl, Telenor, CETIN, Reckitt Benckiser и др., и подновява договорите с Европейския парламент, Speedy и Samsung. В d:istinkt идват и редица други клиенти, искащи цялостни интегрирани решения – от управление на общности през медия планиране до стратегии и изпълнение на сложни public affairs кампании.

Изключително търсена услуга през 2020 г. се оказват кризисните комуникации – близо 60% от клиентите, дошли в агенцията за изготвяне на кризисна стратегия, продължават сътрудничеството си с нея.

Екипът на d:istinkt си поставя за цел да стане най-предпочитаната агенция в страната и има ясна стратегия за това: чрез вманиачаване към качеството на комуникационните продукти, които постигат завидни бизнес резултати.

►►►►►►

d:istinkt

Нашата работа: ефективна и запомняща се

Нашият бранд: различен и свеж като нас

Нашият ангажимент: 20 години опит, над 350 клиенти

Нашата цел: да бъдем най-важният бизнес партньор на клиентите ни

Нашата стратегия: смели решения за по-добра медийна среда

Нашият фокус: да създадем преживяване от ново поколение за потребителите на нашите партньори

Нашата печалба: са доволните клиенти

Нашите поуки: да вярваме в идеите си и в опита на клиента

=====

Q&A

[[{"fid":"372724","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":211,"width":317,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Боян Иванович, главен изпълнителен директор на d:istinkt*:

Все повече брандове търсят интегрирани решения на едно място

 

Q Трудно ли се прави ребранд на 20-годишна комуникационна агенция? 

A Със сигурност не беше лесно. Почти година работихме по ребрандирането, но искахме брандът да отговаря концептуално, идейно и визуално на екипа, който в момента е в агенцията. Записахме качествата, които ни отличават от другите, и тогава осъзнахме, че това е нашият инстинкт да правим нещата по правилния начин. Предлагаме на клиентите работещи, а не просто креативни решения.

Q Основните промени идват, след като поехте ръководството ѝ. Каква беше вашата роля?

A Още когато стъпих в агенцията, знаех, че имаме нужда от сериозна промяна, а това за мен беше голямо предизвикателство. Агенцията дълги години е устоявала на развитието на пазара, но имаше нужда от свеж рестарт. С времето се промени екипът, както и услугите, които предлагаме. Беше необходимо тези промени да бъдат отразени по някакъв начин и в бранда, и във визуалната идентичност. Въпреки че сме се брандирали като PR агенция, всъщност ние сме много повече experience agency. Предлагаме комуникационни и творчески стратегии, което е нашият най-силен коз.

Q Какво ви донесе новата реалност? 

A Страстта, с която работим, е същата. Да, екипът се разшири и ще продължава да расте. Хората, които търсим, вече са с по-различен профил, в т.ч. специалисти, които да отговорят на конкретни идеи на клиента. Имаме силен екип, който работи по медийни анализи, консултации и стратегическо планиране – нещо, което като ноу-хау не беше присъствало до момента. През последната година успяхме да сложим в портфолиото си много ключови големи брандове, които ни се довериха за тяхната PR комуникация и стратегическо планиране, и най-вече творчески решения.

Q В каква посока ще търпи промяна комуникационната индустрия в близките пет години?  

A Все повече брандове търсят интегрирани решения на едно място. Все повече конкурси ще бъдат печелени от агенции, които имат широкоспектърно мислене, а не толкова тясно специализирано. Агенциите, които не успеят да се пренастроят спрямо новото търсене, няма да могат да останат на пазара.

***

*Боян Иванович поема управлението на d:istinkt от 2019 г. и оттогава започва реорганизацията на агенцията. По образование е доктор по журналистика и медийна теория. Основните му интереси са насочени към социалните ефекти на технологичната комуникация. През 2019 г. е номиниран за Rising Star of the Year на престижните награди за комуникации на Международната организация на комуникационните консултанти – ICCO Global Awards. Иванович спечели и бронз в категорията „Изпълнителен директор на годината“ и на световните награди за бизнес Stevie Awards.

Анелия Тодорова. Текстът е от бр. 03/21 на сп. "Мениджър"

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт