Пиар препоръки за абсолютно начинаещи

Пиар препоръки за абсолютно начинаещи

Пиарът може да е трудна задача за новите предприемачи. Освен създаването или избора на най-добрата стратегия за връзки с обществеността за вашия бизнес, има и безпокойство за това как най-добре можете да изразходвате бюджета си. И често става дума за това да решите дали харченето на пари, време или и двете е най-добрият начин за подобряване на пиара за вашето ново начинание.

Викас Агравал, съосновател на Infobrandz, споделя пиар препоръки за начинаещите в бизнеса.

Партньорства с по-големи брандове

Под „по-големи брандове“ тук не е задължително да се разбира компании от Fortune 100, 500 или 1000. Когато сте нови, бизнесите с приходи, достигащи 6-цифрено число, са големи риби.

Ако предлагате услуга, от която се нуждаят водещи марки, може да се свържете и да предложите да я извършите безплатно. Много марки ще откажат директно оферти за безплатна работа. Така че, направете нещо предварително и изпратете крайния резултат. Ако е впечатляващ, няма да ви откажат, защото няма да им струва нищо.

Помислете за начините, по които можете незабавно да дадете добавена стойност на по-големите марки, след което осъществете най-добрата си идея. Като нов предприемач това често ще ви струва повече време, отколкото пари, но си струва да се потрудите.

Провеждайте конкурси

Те са значително добър начин за повече пиар за бизнеса ви. Една от грешките, които виждам сред новите предприемачи, е че дават награди, които не са свързани с техните продукти или услуги.

Например ако организирате конкурс като дизайн агенция, да предложите на победителя или победителите някоя своя услуга е по-добър вариант, отколкото да им дадете смартфон. Колкото повече победители имате, толкова по-голяма публичност си осигурявате.

Увеличете и социалните сигнали за конкурса, за да разширите обхвата му. Лесен начин да направите това е като наградите състезателите, ако споделят за конкурса с други или им дадете това за задача, която увеличава точките им в конкурса.

***

Когато стартирате бизнеса си, пиарът е маратон, а не спринт. Опитайте с тези тактики да си осигурите публичност и да разраснете бранда.

По материал на Викас Агравал за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ