По следите на добрата история


Един от най-мощните и незаменими инструменти на маркетинга на съдържанието си остава разказването на истории или т.нар. „сторителинг“.

Въздействието чрез елементите на това явление отлично владее режисьорът и сценарист Андрю Стантън, който стои зад едни от най-успешните анимации за всички времена – „Търсенето на Немо“, „УОЛ-И“, „Играта на играчките“ и много други.

Как се създават завладяващи разкази споделя самият той в своята TED лекция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: Маскираните провокатори не са лицето на протестиращите
Правителството изтегля бюджета от НС
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
ПП-ДБ внася вот на недоверие, ако правителството не подаде оставка тази седмица
Президентът призова: Оставка на кабинета и предсрочни избори
България на протест: Десетки хиляди изпълниха центъра на София и големите градове (ОБЗОР)
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември