По следите на добрата история


Един от най-мощните и незаменими инструменти на маркетинга на съдържанието си остава разказването на истории или т.нар. „сторителинг“.

Въздействието чрез елементите на това явление отлично владее режисьорът и сценарист Андрю Стантън, който стои зад едни от най-успешните анимации за всички времена – „Търсенето на Немо“, „УОЛ-И“, „Играта на играчките“ и много други.

Как се създават завладяващи разкази споделя самият той в своята TED лекция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Силните финансови отчети в технологичния сектор успокояват опасенията от AI балон
Времето: Слънчево с температури до 21 градуса
Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu