По следите на добрата история


Един от най-мощните и незаменими инструменти на маркетинга на съдържанието си остава разказването на истории или т.нар. „сторителинг“.

Въздействието чрез елементите на това явление отлично владее режисьорът и сценарист Андрю Стантън, който стои зад едни от най-успешните анимации за всички времена – „Търсенето на Немо“, „УОЛ-И“, „Играта на играчките“ и много други.

Как се създават завладяващи разкази споделя самият той в своята TED лекция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес