Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Под шапката на PR магьосника
Виждал съм някои маркетинг магии в работата си. Но когато видях как маркетинг екипът на Disney отиграва изтекъл евентуален трейлър за филм, който може да се случи, можех само да кажа „уау“. Тези хора наистина знаят как да създадат шум от най-малкия привкус на слух, пише Джонатон Нарви за изданието Entrepreneur.
Междувременно, далеч от мултимилиардната империя на Disney, изградена върху очарователните истории на герои от комиксите, ние, обикновените пиар специалисти, трябва да се справяме с това, което имаме. Винаги има време и бюджет за обмисляне, така че трябва да разчитаме на нашите собствени магически трикове.
Ето няколко „заклинания“, с които можете да постигнете бързи PR резултати.
Усмивката на PR магьосника
Усмивките карат хората да изглеждат приятни и достъпни. Знам, това може да не е новина за повечето хора, но е добре да го имате предвид, когато сте лице в лице с някой, когото се опитвате да остане на ваша страна. Това е особено вярно, ако става дума за някой репортер или клиент, който се опитвам да задържа на наша страна. Това е средство за повишаване на увереността.
Ако има някакъв недостатък при използването на това магическо заклинание, това е, че можете да разчитате на него твърде много. Веднъж по време на бизнес среща получих съобщение в Slack от колега, който ме помоли да се успокоя, защото ставах страховит. Погледнах се във видео прозореца в Zoom и осъзнах, че от приятелски вид съм придобил този на луд като Уилям Дефо като Зеления Гоблин от „Спайдърмен“.
В главата на репортера
„Помните ли ме?“ – мразя хората да ме питат това по време на парти, защото всъщност не съм толкова добър с имената и физиономиите. За това ми служи списъкът с контакти в телефона ми, повтарям си аз.
Няма да ви казвам как да подобрите собствената си памет. Наистина нямам представа как да го направя. Но имам трик за насаждане на спомен или поне на част от това, което може да бъде спомен, в мозъците на репортерите. За да създавам илюзия за познатост.
Въпреки че не разчитам на това да бъда най-добър приятел с всеки репортер, връзките могат да ви дадат предимство.
Трябва само да използвате две букви и препинателен знак в началото на темата на имейл: “Re:”.
Изглежда, че това е продължение на съществуващ разговор. И би било грубо да не отговоря, нали? Това не е „“магия“, която се използва всеки ден – но ако искате да увеличите процента на отворените си имейли с 5 до 12%, си струва да опитате.
Изкривяване на времето
През 2019 г. бях на събитие в Сиатъл и се натъкнах на репортер, който ме избягваше в продължение на месеци. Не можех да се върна във времето, за да възстановя тези загубени възможности. Но сега, когато беше пред мен, все още можех да използвам миналото, за подобря шансовете си за успех в бъдещето.
„Как изобщо се заехте с тази работа“, попитах го аз. И говорихме в един коридор в продължение на 15 минути преди следващата лекция. След това винаги получавах отговор от него. Защо? Защото сега той знаеше кой съм. Използвам някои вариации на това във всички видове разговори, за да изградя връзка. хората просто обичат да говорят за себе си, а аз обичам да ги слушам.
Поглеждайки назад към моите дни като репортер и редактор, преди да променя професията, осъзнах, че тези трикове са работили върху самия мен в продължение на години. Е, браво на тези магьосници, които ловко се ровиха в торбата с трикове. Днес тези „заклинания“ ми вършат работа. И сега с удоволствие ги предавам на моите колеги PR магьосници.
По материал на Джонатон Нарви за Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Експерти съветват ЕЦБ да промени целта си за инфлация, за да защити най-бедните в блока
Финанси |Путин е готов да съкрати военните разходи на Русия на фона на опасенията от рецесия
Икономика |Тръмп прекрати търговските преговори на САЩ с Канада, помрачавайки надеждите за нови споразумения
Икономика |Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
Общество |Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
Свят |Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
Свят |В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Свят |Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Спорт |Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Свят |Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Любопитно |Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
Общество |Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
България |Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek
Технологии |

Коментари
Няма въведени кометари.