Потребители обратно в магазина: Част 1

Потребители обратно в магазина: Част 1

В момент, в който обществото продължава да инвестира в удобства, защо потребителите продължават да подкрепят търговците с физически обекти. Отговорът се крие в една дума – изживяването.

Купувачите изпитваха желание да се върнат в магазините за търговия на дребно след първоначалната вълна на коронавируса и локдауните и 2021 г. осигури силни продажби на много от търговците на дребно.

Въз основа на доклада за състоянието на потребителското поведение тази година, създаден от фирмата за офлайн изживявания Raydiant, нейният главен изпълнителен директор Боби Мархамат твърди, че изживяването в магазина е определящо предимство при търговията на дребно 90% от купувачите са готови да се върнат в един магазин, ако опитът им с него е бил положителен, особено ако става дума за взаимодействие, което е единствено по рода си.

Мархамат обобщава шест вида изживявания в магазините, на които бизнесът трябва да заложи.

Самообслужването

Когато купувачите избират един магазин пред друг, голяма тежест има удобството на самия обект. Според доклада на Raydiant през 2021 г. 25.5% от купувачите виждат удобството като най-важния фактор за това къде избират да пазаруват.

Осигуряването на удобство означава предоставяне на опции на потребителите. Предложенията за самообслужване са опция за клиентите в магазина ви, а по-големият избор обикновено насърчава по-удобно шопинг изживяване.

Когато касиерите са много натоварени, лентата за самообслужване може да затрудни облекчението. Това е сравнително евтин начин за подобряване на удобството в един магазин.

„Кликни и вземи“

Купувачите могат да си спестят време, като купуват артикули чрез уебсайтовете и приложенията на магазините. Този тип изживяване е познато като “click and collect”. Консултантската фирма Deloitte ги определя като една от най-устойчивите тенденции в търговията на дребно след пандемията.

Подобно на самообслужването, и тези изживявания са свързани с удобството. Намаляването на времето между покупката и наличността на продукта за вземане е следващата граница при този тип изживяване.

„Потапящо“ изживяване

Нещо в магазина ви е „потапящо“, ако приближава купувача до марката ви, привличайки вниманието му дори за момент.

Когато мислим за потапяща търговия, мнозина мислят за ултра креативни, неповторими изживявания. Спа услугите на универсалния магазин Nordstrom са само един пример за търговец на дребно, който наистина се стреми към това потапяне на клиента.

Помислете дали специфичните изживявания в магазините ви стават точки за дискусии, спомени и потапяне на клиентите ви в бранда.

По материал на Боби Мархамат за Entrepreneur.com

Очаквайте продължение!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ