Точният призив

Manager News

Искате ли да получавате повече посетители в уебсайта си? Още по-хубаво би било да си тръгват от него със завършена поръчка, нали?

Допълнителен стимул за потребителите в това отношение са т.нар. call to action (в превод „призиви за действие“) бутони. Има обаче думи, които трябва да се избягват и други, на които да се набляга. Има и ключови метрики, които трябва да се следят, когато се използват подобни бутони. За тях споделят от бранда Synecore в следващата инфографика.

[[{"fid":"377336","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4573,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ